جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

همزمان با لیالی قدر، اشعاری از شاعران آیینی کشور در سوگ شهادت امام علی علیه السلام منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مراسم عزاداری برای مولای متقیان امام علی علیه السلام همزمان با نخستین شب از لیالی قدر در حرم امیرالمومنین در نجف اشرف برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع) شبکه شاد مراسم شب‌های احیا را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد پخش می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با فرا رسیدن شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی (ع)، شبکه شاد مراسم شب‌های احیا را از اماکن معنوی حرم مطهر رضوی، تکایا و مساجد پخش می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوشنبه سیزدهم فروردین مصادف با 21 ماه مبارک رمضان تمامی اماکن فرهنگی - تاریخی تعطیل هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس مصوبه هیات دولت و طبق رسم هر ساله، موزه‌ها، محوطه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، شش روز در سال تعطیل هستند که یکی از آن روزها، سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم

وب‌گاه عرشه آنلاین

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: از همه مسئول‌تر خود من هستم؛ اگر هر مقدار کوتاهی کردم و نتوانستم حق شما مردم را استیفا کنم و حق مظلومین را از ظالمین بگیرم، در این شب عزیز در پیشگاه خداوند و شما مردم، عذرخواه هستم. رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اگر سیاست با بد اخلاقی توأم شد آنجاست که خودخواهی‌ها پیش می‌آید و قدرت‌طلبی به هر قیمتی پیش می‌آید، گفت: ما نیامده‌ایم که به یک کرسی و مقام برسیم و دیگران...

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم مطهر امام خمینی (س) برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس دستگاه قضا گفت: ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به معیشت مردم مسئول هستیم؛ امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، بحق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، همزمان با نوزدهمین شب از ماه مبارک رمضان، مراسم شب قدر در حرم مطهر امام خمینی (ره) با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضا برگزار شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت واسعه الهی، استغفار و توبه، قرب به پروردگار متعال، مواسات با مردم،...

خبرگزاری میزان

مراسم دعا و احیای نوزدهم ماه رمضان، بامداد شنبه (11 فروردین 1403) همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع) در حسینیه همدانی‌های تهران برگزار شد.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه اگر سیاست با بد اخلاقی توأم شد آنجاست که خودخواهی‌ها پیش می‌آید و قدرت‌طلبی به هر قیمتی پیش می‌آید، گفت: ما نیامده‌ایم که به یک کرسی و مقام برسیم و دیگران را تضعیف کنیم و کسی نباید چنین تصوری داشته باشد که هرچه فکر می‌کند درست است.

خبرگزاری میزان

مراسم دعا و احیای نوزدهم ماه رمضان، بامداد شنبه (11 فروردین 1403) همزمان با شب ضربت خوردن مولای متقیان امام علی (ع) در بیمارستان موسوی شهر زنجان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام 15 فروردین ماه در فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود.