جمعه 30 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری تسنیم

کاروان تیم ملی مچ اندازی ایران در مسابقات آسیایی به نام شهید حسن طهرانی مقدم نامگذاری شد.

وب‌گاه الف

ایرنا نوشت: اگرچه ابن ملجم با به شهادت رساندن امیر مومنان، به عنوان شقی‌ترین انسان در تاریخ معروف شد ولی خیانت‌ها و خباثت‌های معاویه را نباید دست‌کم گرفت و او باعث و بانی این فاجعه بزرگ بشریت بود.

خبرگزاری تسنیم

وقتی جای خالی مرا دیدید، مرا خواهید شناخت؛ حال تقوی پیشه کنید. به واجبات عمل کنید، مواظب یتیمان و همسایگان باشید. یکدیگر را تنها نگذارید و به هم نیکی کنید.

وب‌گاه مشرق نیوز

ر روزهای اخیر برخی رسانه‌های معاند با همراهی با عناصر معاند و هتاک سعی کردند با راه انداختن یک جو مسموم اجتماعی به تحریک مردم بپردازند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت حسن روحانی به مناسبت بیست و یکم ماه رمضان و شهادت امیرالمومنین، بخشی از اظهارات رئیس جمهور سابق را منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به سخنان کارشناس صداوسیما: هدف اصلی از این تحریف تاریخی، نادیده گرفتن خطر جهالت و سطحی‌نگری خوارج است.

خبرگزاری تسنیم

کوروش زارعی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در میان صحبت‌هایش درباره اهمیت ساخت آثار فاخر دینی و مذهبی به این نکته اشاره کرد که با او درباره بازی در سریال «سلمان فارسی» و سریال «حضرت موسی (ع)» صحبت‌هایی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد: طرح ترافیک شهر تهران از فردا 14 فروردین ماه از ساعت 6:30 تا 18 با نرخ های جدید اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

گلچینی از مداحی‌های محمود کریمی و میثم مطیعی درباره شهادت امیر المؤمنین علیه‌السلام را گوش می‌دهید.

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور گفت: امروز موضع جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین عمل به سفارش و وصیت امیر المومنین (ع) است که با تأکید امام خمینی (ره) در نظام اسلامی تثبیت و جزو اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و مردم ما هر ساله در جمعه آخر ماه مبارک رمضان در خیابان‌ها حمایت از مظلومین فلسطین و آزادی قدس شریف را فریاد می‌زنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزرش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بیستم و بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان را باید در امتداد هم دید و درک کرد. بیستم ماه مبارک رمضان روزی است که مکه به دست مسلمین فتح شد و حضرت امیر (ع) بت‌های درون کعبه را شکستند و بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان روزی است که آن حضرت (ع) به شهادت رسیدند. شهادت حضرت امیر (ع) یکی از هولناک‌ترین ماجرا‌ها در تاریخ صدر اسلام است. ابن ملجم مرادی شخصیتی را به شهادت...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم لیالی قدر و شهادت مظلومانه مولی الموحدین، حضرت علی (ع) با حضور شیعیان ایران و جهان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای عالی انقلاب گفت: حضرت علی (ع) می‌فرماید اگر کسی را امر به معروف یا نهی از منکر می‌کنید باید قصدتان خدمت به او باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شناخته شده‌ترین بازی او در نقش امیرکبیر در سریال امیرکبیر به کارگردانی خودش است. در این مطلب بیوگرافی سعید نیک‌پور و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: مکان‌های تاریخی، فرهنگی و موزه‌های استان تحت پوشش این اداره کل روز دوشنبه سیزدهم فروردین، تعطیل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران پس از بازدید از بوستان قیطریه توضیح داد: فضای ساخت مسجد از محدوده حصارکشی شده بسیار کمتر است و هیچ درختی در این بوستان قطع یا جابجا نخواهد شد.