شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه فرارو

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نرخ پایه ورود به طرح ترافیک در سال 1403 را تصویب کردند که براساس آن، این نرخ 100 هزار تومان است البته که این تصمیم در صورت تایید فرمانداری تهران برای سال آینده قابل اجرا است.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با میلاد سراسر سعادت حضرت مهدی موعود (عج) از ویکی موسسه فرهنگی هنری موعود عصر (عج) رونمایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرویز ربیعی دوبلور باسابقه که به جای پدرِ پسر شجاع در پویانمایی «پسر شجاع» صحبت کرده بود ساعتی پیش در منزل خود بر اثر ایست قلبی در 84 سالگی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار یدالله جوانی عصر شنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان مرکزی در اراک اظهار کرد: اقتدار ایران اسلامی و درخشش این کشور در سطح بین الملل مرهون مجاهدت، امنیت و عزت رزمندگان اسلام است. معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به اینکه جنگ شناختی نیازمند یک برنامه ریزی مدون است، افزود: مسلمان تاریخچه خوبی از جنگ شناختی ندارند که نمونه آن...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تمرکز دشمن در جنگ شناختی، برای فریب عموم مردم است که همه باید هوشیار باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)، گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب ارتقای بازدارندگی کشور در حوزه جنگ نرم می شود.

خبرگزاری دانشجو

امام محمد باقر (ع) فرمودند: «منظور از ایام‌الله سه روز است: روز ظهور قائم آل‌محمد (ع)، روز رجعت و روز قیامت.» بنابراین ما باید پیوسته به یاد این سه روز مهم و سرنوشت‌ساز باشیم تا زندگی‌مان بر طبق معیار‌های خداپسندانه و دیندارانه باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: محدودیت‌های ترافیکی ویژه برگزاری مراسم نیمه‌شعبان در محور‌های منتهی به مسجد مقدس جمکران و شهر قم اعمال می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان قم، محدوده جمکران و شهر مقدس قم در راستای برپایی هرچه باشکوه‌تر مراسم نیمه شعبان سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا محدودیت ترافیکی محورهای استان قم، محدوده جمکران و شهر مقدس قم در مراسم نیمه شعبان را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

امام محمد باقر (ع) فرمودند: «منظور از ایام‌الله سه روز است: روز ظهور قائم آل‌محمد (ع)، روز رجعت و روز قیامت.» بنابراین ما باید پیوسته به یاد این سه روز مهم و سرنوشت‌ساز باشیم تا زندگی‌مان بر طبق معیارهای خداپسندانه و دیندارانه باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه 5 اسفند 1402 ماه صورت گرفت، شاهد معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران بودیم که این وضعیت احتمال تصادفات را بخاطر افزایش سرعت‌های برخی از رانندگان بی احتیاط...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تقریبا تمام معابر شهر خلوت است اما رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - حساس‌ترین نبرد از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، نبرد بین تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان با نتیجه 2 بر 2 در ورزشگاه امام علی سیرجان به پایان رسید.