شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مومنی با اشاره به اینکه رانندگی در شرایط برفی و بارانی سخت است؛ گفت: سخت‌ترین شرایط رانندگی در آب و هوای برفی و بارانی است؛ زیرا دید راننده بسیار کاهش پیدا کرده و سطح آسفالت لغزنده می‌شود. وی به شهروندان توصیه کرد اگر در زمان بارندگی کار ضروری ندارند از خانه خارج نشوند و ادامه داد: قبل از شروع حرکت، وسیله نقلیه خود را چک کنید و از...

وب‌گاه خبر آنلاین

در یکی از رویکردها در مسئله تقریب مذاهب که به آیت الله بروجردی زعیم حوزه علمیه قم نسبت داده می‌شود، به جای مرجعیت و امامت تاریخی اهل بیت به مرجعیت علمی و معنوی اهل بیت پرداخته می‌شود تا بدین ترتیب با کنار گذاشتن دعواهای تاریخی که شاید دیگر هیچ فایده ای نداشته باشد همگان روی شخصیت علمی و معنوی اهل بیت که توافق بسیار بیشتری روی آن وجود دارد، متمرکز شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ احسان مؤمنی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز 4 شنبه 9 اسفند ماه 1402 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع بار ترافیکی در مسیر‌های شرقی، غربی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری لغزنده و پرتردد و دارای ترافیکی...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر تهران لغزنده و دارای ترافیک سنگین است.

وب‌گاه فرارو

«با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز 4 شنبه 9 اسفند ماه 1402 از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع بار ترافیکی در مسیر‌های شرقی، غربی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری لغزنده و پرتردد و دارای ترافیکی سنگین در سطح پایتخت بویژه در معابر شمالی بودیم.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک سنگین در بزرگراه‌های بابایی، زین‌الدین، نواب، همت، چمران مشاهده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

بازی شهرداری سیرجان و خاتون بم در شرایط عجیبی برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزهای مهم و مناسبت ها فروردین 1403 را در ادامه بخوانید. تعداد روزهای تعطیل رسمی در تقویم فروردین 1403 نسبت به سایر ماه ها بیشتر است که دلیل آن نیز تعطیلات عید نوروز است. از یکم تا 4 فروردین ماه به مناسبت عید باستانی نوروز و شروع سال جدید شمسی تعطیلات رسمی اعلام شده است. در این مدت زمان، تمام ادارات، بانک ها و مراکز آموزشی تعطیل هستند. مهمترین رویدادها و مناسبت ها در تقویم 1403

وب‌گاه خبر آنلاین

دیدار با ائمه و بزرگان به خصوص حضرت حجت (عج) از دیرباز در نگاه برخی از مردم شرط رسیدن به مقامات معنوی و رسیدن به مقامات بالای معنوی محسوب می‌شود حال آنکه در نگاه بزرگانی مانند آیت الله مرحوم آیت الله محمد تقی بهجت، این اتفاق می‌تواند نتیجه رسیدن به مفامات معنوی باشد نه شرط آن.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) در روز عید نیمه شعبان، مراسم ازدواج خود را جشن گرفتند که تصاویری از این مراسم را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری جالب از ازدواج دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) که روز عید نیمه شعبان برگزار شد، مشاهده کنید.

وب‌گاه عصر ایران

پانزدهمین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو پسر و یک دختر جوان سوار بر خودروی 206 شدند تا در خیابان چرخی بزنند و به تفریح بپردازند اما تفریح آنها پایان دردناکی داشت و به مرگ دو نفر از آنها ختم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم ازدواج دانشجویان دانشگاه افسری برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پانزدهمین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه افسری امام علی (ع) با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.