شنبه 31 شهریور 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه ورزش سه

تقابل جذاب تیم های شهرداری سیرجان و خاتون بم در هفته سیزدهم فوتبال زنان با تساوی 2 بر 2 به اتمام رسید.

وب‌گاه ورزش سه

حساس‌ترین مسابقه نیم فصل دوم فوتبال زنان از ساعاتی دیگر در ورزشگاه امام علی شهر سیرجان و با نبرد دو تیم قدرتمند کرمانی آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مهاجرنیا گفت: امام علی (ع) می‌فرماید «والاجابه حین ادعوکم و الطاعه حین آمرکم» امروز مقام معظم رهبری می‌گویند مشارکت حد‌اکثری باعث تقویت نظام می‌شود. این دستوری است که حاکمیت تقاضا می‌کند مردم بیایید پای صندوق، مردم هم باید اجابت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همکار مرکز اسلامی هامبورگ با تقدیر از مدیریت چندفرهنگیِ کشور آلمان میگوید: امروزه فقط در شهر هامبورگ 45 مسجد تشکیل شده است که غیر از کتابخانه‌های اسلامی و سایر مراکز اسلامی است. به طور کلی روند رو به رشدی برای ساخت مسجد در این کشور شکل گرفته که بیانگر رشد جامعه مسلمان در این کشور اروپایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تشکل اصلاح طلب مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم از ارائه لیست انتخاباتی برای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی خودداری کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه دوم اسفند ماه 1402 از سطح معابر بزرگراه‌های شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک قطعه درنای ساداکو طی مراسمی به موزه سینمای ایران اهدا خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در برخ محورهای پایتخت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های آبشناسان، نواب، همت، چمران، زین‌الدین، بابایی و میدان سبلان پرحجم هستند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از مصاف هفته هفدهم در ورزشگاه امام علی سیرجان پشت سر گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر محمدرضا یوسفی می نویسد: هنگامی که چند نفر از بیعت با امام علی سر باز زدند، حضرت آنان را آزاد گذارد و بیعت نکردن را حق آنان دانسته، در تمام دوران حکومت نیز هیچ مزاحمتی از سوی حکومت وی برای آنان ایجاد نشد. حضرت نه در برابر معاویه و نه در برابر کسانی که بیعت نکردند، پای مقدسات را وسط نکشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چادرملوی اردکان و خیبر خرم‌آباد با غلبه بر تیم‌های همنام مس، فاصله خود را با سایر مدعیان صعود به لیگ برتر زیاد کردند.

خبرگزاری تسنیم

چادرملوی اردکان و خیبر خرم‌آباد با غلبه بر تیم‌های همنام مس، فاصله خود را با سایر مدعیان صعود به لیگ برتر قطعی کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیر پایگاه میراث جهانی مسجد جامع اصفهان گفت: بافت اطراف مسجدجامع عتیق اصفهان، یکی از قدیمی‌ترین مناطقی است که سیستم آب و فاضلاب اجرا شده و به علت ساخت و ساز‌ها و ایجاد کوچه آسیب‌هایی به این تاسیسات وارد شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های همت، چمران، آبشناسان، بابایی، نواب، زین الدین و خیابان آزادی پر ترافیک هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله هاشمی رفسنجانی 30 بهمن سال 79 دیداری با حسن روحانی داشته و در مورد جزییات آن نوشته است.