شنبه 6 مرداد 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از علما، فضلا، وعاظ و روحانیون با انتشار بیانیه ای در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از مسعود پزشکیان اعلام حمایت کردند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان مهندسی تهران گفت: عملیات احداث پل خیابان افتخاری از سرگرفته شده و پیش‌بینی می‌شود این پروژه زمستان امسال تحویل شهروندان شود.

وب‌گاه تابناک

بخش شمالی بزرگراه امام علی (ع) به سمت بلوار 35 متری شهید افتخاری و محله دارآباد به منظور تکمیل پل شهدای دارآباد، تا اطلاع ثانوی مسدود و محور جایگزین اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه حسن روحانی آمده است: با سر کار آمدن یک دولت تندرو که ایران را به ورطه جنگ و تحریم و فقر و فلاکت بیاندازد همه ما ضرر می‌کنیم‌؛ چه رأی داده باشیم چه رأی نداده باشیم. تنها تفاوت این است که رأی‌دهندگان می‌توانند مدعی شوند که به قدر وسع کوشیده‌اند؛ اما تحریم‌کنندگان جزئی از وضع موجود خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری در روز جمعه 15 تیر دعوت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت دوازدهم گفت: اگر قرار بود حاکمیت صدای تحریم را بشنود، در انتخابات مجلس دوازدهم می‌شنید. این نوع واکنش یعنی تحریم انتخابات بیشتر به نوعی «خودکشی جمعی» می‌ماند که از ترس مرگ به خودکشی دست زنیم و با خودزنی تندترین جناح حاکمیت را به قدرت برسانیم و فکر کنیم فروپاشی نوعی تغییر است. من از سایه جنگ و خشونت بر میهنم عذاب می‌کشم. اما تحریم انتخابات راه‌حل نیست. تحریم عامل تضعیف و تجزیه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

با یک انتخاب حیاتی و تاریخی میان دو راه مواجه هستیم / «رأی دادن و ندادن» سرنوشت حداقل یک دهه آینده را رقم می‌زند / با یک دولت تندرو همه ما ضرر می‌کنیم، چه رأی داده باشیم چه رأی نداده باشیم / یک نامزد تحریم را نعمت و دیگری فاجعه می‌داند حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری در روز جمعه 15 تیر...

وب‌گاه الف

زاکانی گفت: وزرای دولت روحانی پرچمداران حمایت از یک کاندیدا شدند و در مناظرات هم گفته شد که دولت سوم روحانی هستند اما مردم نباید اجازه دهند دولت سوم روحانی سرکار بیاید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار تهران گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده 2 تا 3 ماه آینده پایانه فعلی شرق تهران به مساحت پنج هکتار تخلیه و به پایانه جدید منتقل می‌شود تا کاربری جدیدی برای پایانه قدیمی داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایانه جدید شرق پس از حدود 6 سال بلاتکلیفی، از تیر ماه سال گذشته مورد توجه مدیریت شهری پایتخت قرار گرفت و مقرر شد در سه فاز عملیاتی، مراحل بهره‌برداری تدریجی از آن محقق شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

واقعه غدیر را شیعه و سنی در کتاب‌های خود از زمان‌های گذشته تا به امروز آورده‌اند و شاید بتوان گفت آنقدر که کتاب درباره غدیر نوشته شده است درباره موضوعات دیگر نوشته نشده است.

خبرگزاری مهر

یک کارشناس مذهبی، مهمانی 10 کیلومتری را فرصتی برای ارتقای اخلاق اجتماعی و انسجام ملی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران معتقد است برای جریمه کردن افرادی که زباله در سطح معابر می‌ریزند نیاز به اراده‌ای ملی است.