چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه هیچ اطلاعات مستندی یا اینکه در جلسه‌ای رسمی عنوان شده باشد از طرح ترافیک جدید ندارم، گفت: معتقدیم باید در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران بازنگری شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید رضا لرنژاد، گفت: اولین گروه اعزامی داوطلب پزشکی جمعیت هلال احمر روز گذشته وارد شهر نجف شدند. این گروه 16 روز برای ارائه خدمات درمانی به زائران در عتبات مستقر می‌شوند. وی در ادامه بیان کرد: زائران در کربلا برای دریافت خدمات به هتل باب القبله و درمانگاه هتل الملاک و در نجف اشرف به چهار راه امام علی خیابان امام علی درمانگاه ولایت هتل النباء...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی شهید صیاد شیرازی را یکی از با دانش ترین افسران ارتش دانست و گفت: زمانی که دوران مسئولیت این شهید بزرگوار را در جنگ مطالعه می‌کنیم استفاده از علم و دانش را در لحظه لحظه مدیرت او مشاهده می‌کنیم. او منافع جمعی را بر منافع فردی اولویت می‌داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست معاونت عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر از اعزام اولین گروه داوطلب پزشکی هلال‌احمر به عتبات عالیات در سال جدید خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس راهور پایتخت گفت: معتقدیم باید در محدوده‌های ترافیکی شهر تهران بازنگری شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در همایش علمی اندیشه‌های دفاعی نظامی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی صبح امروز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: واقعیت این است که ما به گسترش فرهنگ شهادت سخت نیازمند هستیم به دلیل اینکه شهادت برنده‌ترین سلاح ما در برابر ظلم و ستم است. وی ادامه داد: الگو سازی و الگو گیری بحث دیگری...

وب‌گاه خبر آنلاین

اظهارات پناهیان درباره پیامبر و امام علی همچنان در محافل سیاسی و رسانه ای مورد بحث است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

ادبیات انتخابی آقای پناهیان قطعاً مصداق بدسلیقگی بود. البته در این میان برخی هم ریاکارانه به ایشان تاختند؛ آنها که الزام به خود دین و بسیاری از واجبات آن را انکار می‌کنند و وقتی مرجعیت قرآن توسط فردی مانند سروش زیر سؤال می‌رود، ککشان نمی‌گزد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از جابجایی تجهیزات سنگین نظامی در سطح تهران در فضای مجازی منتشر شده است. تابناک: تصاویری از جابجایی تجهیزات سنگین نظامی در سطح تهران در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر کشنده‌ها در حال انتقال شماری نفربر در اتوبان امام علی تهران هستند. این تصاویر را می‌بینید.

وب‌گاه الف

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود و جنگ غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روندها و راهبردهای منطقه رقم می‌زند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پناهیان به انتقادات از اظهارات خود درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام علی (ع) واکنش نشان داد و گفت: این که ایشان گوشت تلخ بود، نظر من نیست بلکه از زبان حسودان گفتم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اصل حسادت منجر به کینه می‌شود، به حدی که می‌خواهی نعمت از محسود سلب شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محمد باقر علوی تهرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و خصوص خود فراموشی گفت: خداوند در رحمت خود برخی از ویژگی‌ها را دارد، یکی از آنها این است که صدور رحمت را بر خودش واجب کرده است و دیگر اینکه رحمت خدا بی‌انتها است و محدودیت ندارد. وی افزود: همچنین رحمت خدا فراگیر است و شامل همه می‌شود و رحمت خدا...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان توهین آمیز علیرضا پناهیان درباره پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع) با واکنش‌هایی روبه‌رو شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های شهید لشکری، شهید همت، شهید نواب، شهید زین‌الدین، شهید حکیم، شهید بابایی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارای بیشترین حجم تردد هستند.