جمعه 31 فروردین 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصوبه شورای اول درباره کمک به مسجد به علت اینکه پیشنهاد اولیه از سوی شهرداری ارائه نشده بود توسط فرمانداری مورد اعتراض قرار گرفت و با رای هیئت حل اختلاف شوراها لغو می شود، روندی که در ادوار بعدی با ایجاد هماهنگی میان شورای شهر و شهرداری دیگر شاهد تکرار آن نبودیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در شبِ بیست‌وهفتم ماه رمضان، به عنوان یکی از شب‌های دهه پایانی این ماه و روزی که بنابر برخی روایات عامیانه، به عنوان روز قصاص «ابن‌ملجم مرادی» عنوان شده است نیز رسوم جالب و بعضا خرافاتی در شهر‌های مختلف ایران اجرا می‌شود که بنابر اعتقاد برخی پژوهشگران پایه‌گذاری آن‌ها از دوره صفویه بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمت‌رسانی اورژانس به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک گفت: اکنون وضعیت مجروحان وضعیت مجروحان با ثبات است و مشکلی وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرائت های غیر عقلانی و منکر مسلمات تاریخی می تواند منجر به قرائت خوارجی و ظهور دوباره فرقان در قامت "نوفرقانیسم" شود. جامعه و نظام بایستی مراقب معضل "سخنرانان خطرناک" باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات انتظامی مازندران، صفحه اینستاگرامی با مجموع مخاطب 90هزار نفردنبال کننده که اقدام به برگزاری تور مختلط برگزار کرده بود را شناسایی و مسدود کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: جامعه ایستاده جامعه‌ای است که اقتصاد آن سالم باشد. اگر 100 تا مسجد، 50 تا حسینیه، 10 تا حوزه علمیه و صدها نهاد مذهبی بسازید، ممکن است به لحاظ روحی احساس خوبی داشته باشید. ولی جامعه وقتی سر پا می‌شود که اموالش دست انسان‌های کارشناس و نخبه باشد. اصلا عصاره فرهنگ انبیاء و عنصر دین برای این است که جامعه روی پایه‌های عدالت و قسط قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ردصلاحیت شده مجلس شورای اسلامی می‌گوید: اگر رئیسی به دنبال این است که دوره بعد هم رئیس جمهور شود نیازمند تغییرات اساسی از صدر تا ذیل کابینه از بخشدار تا وزیر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت‌های عجیب پناهیان در پخش زنده شبکه سه درباره پیامبر و امام علی (ع) و اخلاق ایشان را ببینید. پناهیان در اظهاراتی عجیب روی آنتن زنده، پیامبر را «گوشت تلخ» توصیف کرد. به گزارش عرشه آنلاین، صحبت‌های عجیب پناهیان در پخش زنده شبکه سه درباره پیامبر و امام علی (ع) و اخلاق ایشان را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

صحبت‌های عجیب پناهیان در پخش زنده شبکه سه درباره پیامبر و امام علی (ع) و اخلاق ایشان را ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتشارات صدرا به مناسبت ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) مسابقه کتابخوانی سراسری برگزار می نماید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال رسانه‌ای خطاب به پناهیان نوشت: سال‌هاست از تریبون‌های عمومی به همه تهمت و ناسزا می گویید لب باز نکردیم زیرا اهمیتی ندارید و نداشتید اما اجازه نمی دهیم به مولا و مقتدا و پیامبر مان که همه باورهای مان را مدیون هدایت و رسالت او هستیم جسارت کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بابایی مدیر کل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه در پایان اسفند ماه سال گذشته، 612 کودک در شیرخوارگاه‌های سازمان بهزیستی در سراسر کشور حضور داشتند، گفت: بر اساس این آمار بیشترین میزان کودک در شیرخوارگاه‌های حضرت ولیعصر (عج) استان فارس، شیرخوارگاه مادر استان کرمان، شیرخوارگاه شبیر و شیرخوارگاه حضرت آمنه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با نزدیک شدن به عید فطر، خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر احتمال واریز یارانه نقدی عید فطر. اما آیا یارانه عید فطر در راه است؟ همزمان با نزدیک شدن به عید فطر، خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر احتمال واریز یارانه نقدی عید فطر. اما آیا یارانه عید فطر در راه است؟ برخی رسانه‌ها مساله واریز یارانه عید فطر را مطرح کرده‌اند. یارانه مناسبتی که تاکنون هیچ کدام از مقامات...

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا پناهیان درصحبت‌های عجیبی در پخش زنده تلویزیونی در درباره پیامبر و امام علی (ع) و اخلاق ایشان گفت: امام علی خشن و پیامبر (ص) گوشت تلخ بود!