جمعه 7 اردیبهشت 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

اظهارات پناهیان درباره پیامبر و امام علی همچنان در محافل سیاسی و رسانه ای مورد بحث است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

ادبیات انتخابی آقای پناهیان قطعاً مصداق بدسلیقگی بود. البته در این میان برخی هم ریاکارانه به ایشان تاختند؛ آنها که الزام به خود دین و بسیاری از واجبات آن را انکار می‌کنند و وقتی مرجعیت قرآن توسط فردی مانند سروش زیر سؤال می‌رود، ککشان نمی‌گزد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از جابجایی تجهیزات سنگین نظامی در سطح تهران در فضای مجازی منتشر شده است. تابناک: تصاویری از جابجایی تجهیزات سنگین نظامی در سطح تهران در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس این تصاویر کشنده‌ها در حال انتقال شماری نفربر در اتوبان امام علی تهران هستند. این تصاویر را می‌بینید.

وب‌گاه الف

مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: محور مقاومت تعیین‌کننده سرنوشت آینده منطقه به رهبری ایران خواهد بود و جنگ غزه تغییرات بزرگی را در رویدادها، روندها و راهبردهای منطقه رقم می‌زند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پناهیان به انتقادات از اظهارات خود درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام علی (ع) واکنش نشان داد و گفت: این که ایشان گوشت تلخ بود، نظر من نیست بلکه از زبان حسودان گفتم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاد حوزه و دانشگاه گفت: اصل حسادت منجر به کینه می‌شود، به حدی که می‌خواهی نعمت از محسود سلب شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محمد باقر علوی تهرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در مسجد امیر به سخنرانی پرداخته و خصوص خود فراموشی گفت: خداوند در رحمت خود برخی از ویژگی‌ها را دارد، یکی از آنها این است که صدور رحمت را بر خودش واجب کرده است و دیگر اینکه رحمت خدا بی‌انتها است و محدودیت ندارد. وی افزود: همچنین رحمت خدا فراگیر است و شامل همه می‌شود و رحمت خدا...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنان توهین آمیز علیرضا پناهیان درباره پیامبر اسلام (ص) و امام علی (ع) با واکنش‌هایی روبه‌رو شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بزرگراه‌های شهید لشکری، شهید همت، شهید نواب، شهید زین‌الدین، شهید حکیم، شهید بابایی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارای بیشترین حجم تردد هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصوبه شورای اول درباره کمک به مسجد به علت اینکه پیشنهاد اولیه از سوی شهرداری ارائه نشده بود توسط فرمانداری مورد اعتراض قرار گرفت و با رای هیئت حل اختلاف شوراها لغو می شود، روندی که در ادوار بعدی با ایجاد هماهنگی میان شورای شهر و شهرداری دیگر شاهد تکرار آن نبودیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در شبِ بیست‌وهفتم ماه رمضان، به عنوان یکی از شب‌های دهه پایانی این ماه و روزی که بنابر برخی روایات عامیانه، به عنوان روز قصاص «ابن‌ملجم مرادی» عنوان شده است نیز رسوم جالب و بعضا خرافاتی در شهر‌های مختلف ایران اجرا می‌شود که بنابر اعتقاد برخی پژوهشگران پایه‌گذاری آن‌ها از دوره صفویه بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خدمت‌رسانی اورژانس به مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک گفت: اکنون وضعیت مجروحان وضعیت مجروحان با ثبات است و مشکلی وجود ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قرائت های غیر عقلانی و منکر مسلمات تاریخی می تواند منجر به قرائت خوارجی و ظهور دوباره فرقان در قامت "نوفرقانیسم" شود. جامعه و نظام بایستی مراقب معضل "سخنرانان خطرناک" باشند.