جمعه 10 فروردین 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه خبر آنلاین

برخورد سواری پژو 405 با پایه چراغ وسط بزرگراه منجر به مرگ راننده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اماکن متبرکه، هیئت‌ها و مساجد کشور همزمان با 15 ماه رمضان سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مجالس جشن و شادی برگزار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

مناطقی از پاکستان که اکثریت مردم آن شیعیان اثناعشری و آقاخانی هستند، عید نوروز با ارادت و شور مذهبی فراوانی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک فعال رسانه‌ای گفت: مسئولین و فرزندانشان باید مراقب باشند چرا که هم آنها امانت‌دار بیت‌المال هستند و هم جامعه به آنها توجه ویژه‌ای دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازی داریوش ارجمند در نقش «مالک اشتر» در سریال تاریخی - دینی «امام علی (ع)» هیچ گاه فراموش نمی‌شود. او می‌گوید برای نوروز بهتر است مردم به سیستان و بلوچستان بروند تا با مصاحب آنها پس از سیل از نزدیک روبه رو شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

انصاریان گفت: درک پیامبر (ص) از روزه درک عاشق و معشوق بود به این علت پس از روز عید فطر 6 روز دیگر روزه می‌گرفتند. حضرت درک می‌کردند که این معشوق زوال ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این گزارش تاریخ دقیق ولادت امام حسن مجتبی در سال 1403 را بررسی کرده ایم. تاریخ دقیق ولادت امام حسن مجتبی در سال 1403 چه روزی است؟ تاریخ دقیق ولادت امام حسن مجتبی در سال 1403 مشخص شد؟ ولادت امام حسن مجتبی چندشنبه است؟ امام حسن مجتبی (ع) دومین امام شیعیان می باشند که از کرامت و بزرگی خاصی در نزد مسلمانان برخوردار هستند، در این مطلب تاریخ دقیق ولادت امام حسن مجتبی در سال 1403 بررسی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید مهدی میرباقری استاد حوزه علمیه به مناسبت ماه مبارک رمضان در حسینیه آیت الله حق شناس به سخنرانی پرداخته و گفت: اگر خداوند متعال به انسان توفیق بدهد که اهل قرآن بشود امام سجاد (ع) فرمودند که به کسی روزی بالاتر از این داده نشده است. وی با بیان اینکه قرآن چراغ هدایت است، عنوان کرد: اگر کسی خداوند به او رزق قرآن بدهد و فکر کند...

وب‌گاه فرارو

تهران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران و مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیت آن در حدود 10 میلیون نفر است و بیست و پنجمین شهر پرجمعیت جهان به شمار می‌آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حرم امام علی علیه‌السلام در آستانه نیمه ماه رمضان برای برپایی جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه‌السلام با حضور پرشور زائران آماده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جناب آقای شیخ کاظم صدیقی، حسب اعلام و اعلان شما، صرفنظر از صحت و سقم جعل امضا و خیانت درامانت و یا کلاهبرداری که به واقع نزدیک‌تر است در خصوص انتقال 4000 هزار متری باغ درمنطقه ازگل در محدوده مناطق لاکجری و گرانقیمت تهران مع الواسطه بدون اذن واراده به شما و پسران و عروس‌تان.. و امثالهم معروض می‌دارم.

وب‌گاه خبر آنلاین

هادی سروش گفت: «این یک اصل مهم اخلاقی برای همه روحانیت است، مگر می شود روحانی رانت بخورد، زندگی لاکچری داشته باشد و به پای دین تمام نشود؟! و اگر به پای دین تمام شود، یعنی دین گریزی و انزجار از دین! و این همان رفتار غلط عالمان دینی یهود و مسیحیت بود که به تصریح امام عسکری (ع) طابقا نعل به نعل در علماء اسلام هم می تواند باشد! و این خطر مهم که در کمین عالمان دینی است در قرآن آمده است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رفیعی گفت: هر کس محبت امیرمومنان امام علی (ع) را بر دل داشته باشد خداوند مرگ را بر او آسان می‌کند. از کسانی نباشید که از مرگ به خاطر گناه کراهت دارند اما همان گناه را تکرار می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین پلیس راه استان قم: ترافیک بزرگراه امام علی (ع) در دو مسیر رفت و برگشت، مسیر سلفچگان به قم و قم به سلفچگان و نیز آزادراه قم به کاشان در دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین است.