شنبه 6 مرداد 1403

امام علی

امام علی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در محدوده بزرگراه‌های نواب قبل از پل نهم دی، انتهای تونل توحید به شمال و خیابان آزادی نیز شاهد ترافیک و آغاز ترددها در این مقاطع هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک در 8 بزرگراه تهران خبر داد و گفت: تردد موتورسواران داخل تونل‌ها ممنوع است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از آغاز ترافیک در 8 بزرگراه تهران خبر داد و گفت: تردد موتورسواران داخل تونل‌ها ممنوع است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

بر خلافِ برخی‌ها که اگر دولت از جناح شان باشد یک دفعه قدسی می‌شود و اگر از جناح مقابل باشد واجب‌التخریب، ما دولت را مقدس نمی‌دانیم.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش گفت: ما باید این اطمینان را به دولت آینده بدهیم که آسان‌ترین وشفاف‌ترین انتقال مدیریت را خواهیم داشت و هرکسی هم فرصت امکان تداوم برایش ایجاد شود حتما استفاده کند و از دست ندهد. این که مدیران آموزش و پرورش استعفا داده‌اند حرف راستی نیست و از پرداختن به چنین دروغ آشکاری بایستی جلوگیری کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از راه‌های معرفی کتاب‌های خوب، بهره‌گیری از این کتاب‌ها برای اقتباس‌های سینمایی است. چنان‌که می‌دانیم بسیاری از فیلم‌ها و انیمیشن‌های مطرح جهان از کتاب‌های نویسندگان مطرح دنیا اقتباس شده اند.

خبرگزاری دانشجو

شب گذشته و در اولین شب محرم حرم امام علی (ع) سیاهپوش شد.

خبرگزاری تسنیم

مساجد جبرئیل، شریفیه، حسینی و مهدیه قصر طی ماه‌های آینده در مرکز تهران به بهره‌برداری خواهد رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حسین مسافر آستانه در جلسه‌ای که روز دوشنبه 18 تیر 1403 با حضور حسین مسافر آستانه، سعید نجفیان، کمال الدین شاهرخ، رضا مهدوی و ابراهیم سلیمانی انجام شد به عنوان ریاست انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان کشور معرفی و منصوب شد. در این جلسه آرش زینال خیری؛ ریاست سازمان بسیج هنرمندان کشور ضمن ابراز خرسندی از حضور حسین مسافر آستانه به عنوان ریاست انجمن تئاتر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی پایتخت در روز 18 تیر را تشریح کرد و گفت: بار ترافیک در بزرگراه‌های همت، نواب، یادگار، زین الدین، آبشناسان زیاد است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می کند. فال حافظ یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می باشد. در قدیم وقتی می خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می داد. انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان های ویژه ای اقدام به گرفتن...

وب‌گاه فرارو

راه نجات کشور برخورداری از یک برنامه با کیفیت و دقیق توسعه است که متاسفانه برنامه هفتم نسبت بسیار ناچیزی با چنین برنامه‌ای دارد. پیشنهاد می‌کنیم که فوری‌ترین اقدام خود را بسیج ظرفیت‌های دانایی ملی برای اصلاح، تکمیل و طراحی چنین برنامه هفتم قرار دهید و لوازم آن را نیز چنانچه وعده داده اید فراهم کنید که مهمترین آن‌ها شفاف سازی فرایند‌های تصمیم‌گیری و تخصص منابع، بسیج ظرفیت‌های دانایی...

وب‌گاه خبر آنلاین

بسیاری سابقه و کارنامه به دور از حواشی سیاسی و اقتصادی و اخلاقی را برگ برنده مسعود پزشکیان در این دور از انتخابات می‌دانند؛ او پنج دوره در مجلس رویکردی اصلاح‌طلبانه داشت و وجدان بیدار بهارستان بود.