شنبه 15 اردیبهشت 1403

امنیت ملی و سیاست خارجی

امنیت ملی و سیاست خارجی

خبرگزاری تسنیم

رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درمورد طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز یکی از دستورکارهای امروز نمایندگان مجلس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی ایرادات...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: من پیش‌بینی می‌کردم که اسرائیل اقدامی خواهد داشت، اما اقدامی که برای دنیا نمایشی در برابر از بین رفتن اعتبار تاریخی خود داده باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد: پس از حمله هوایی اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت 7 مستشار نظامی ایران، پیام‌هایی میان ایران و آمریکا رد و بدل شد و این پیام‌ها پس از عملیات وعده صادق نیز ادامه پیدا کرد. آن‌طور که دو نماینده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به «دنیای اقتصاد» می‌گویند ابتدا آمریکا با ارسال پیام‌هایی خواستار آن بود که ایران به رژیم صهیونیستی پاسخ ندهد، اما...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم گفت: پاسخ ایران به شرارت رژیم صهیونیستی قاطعانه، شجاعانه و پشیمان کننده بود بطوریکه رژیم صهیونیستی نتیجه رفتار خود را دریافت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدام صهیونیست‌ها قبل از اینکه شدت و مکان برای آن‌ها دارای اهمیت باشد، شدت رسانه‌ای آن مهم بود؛ به دنبال بمب خبری بودند که ما کاری را انجام دادیم. ضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این اقدام صهیونیست‌ها قبل از اینکه شدت و مکان برای آن‌ها دارای اهمیت باشد، شدت رسانه‌ای آن مهم بود؛ به دنبال بمب خبری بودند که ما کاری را انجام...

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه ایران قصد ایجاد درگیری و تنش در منطقه ندارد گفت: رژیم صهیونیستی در معادلات جمهوری اسلامی ایران هیچ جایگاهی ندارد، اما حمله به کنسولگری نقض بین‌المللی از طرف این رژیم بود و ایران حق پاسخ داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رحیمی جهان آبادی گفت: تنها کاری که می‌شود کرد این است که مجموعه‌ای از اقدامات چه در سیاست خارجی و چه در حوزه داخلی و چه در حوزه اقتصادی باید اتفاق بیفتد تا ارزش پول ملی ما تقویت شود و به یک توازن معقولی بین ریال و دلار برسیم.

خبرگزاری تسنیم

بررسی طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون تلفیق در مورد بخش دوم (جداول) بودجه 1403 کل کشور در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که کشورهای عضو گروه «بریکس» به دنبال ایجاد سامانه‌های مالی مشترک ویژه خود هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی نشان داد که ایران از دکترین بازدارندگی به دکترین اقدام فعال رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس درباره احتمال پاسخ ایران به اسرائیل گفت: «این اتفاق مسئله‌ای نبود که بخواهیم پاسخ بدهیم و لطمه‌ای به ما وارد نکرد و این مسئله به دلیل آمادگی نیروهای ماست.»