پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

امیدواری به گورتسکا: بجنگ تا به ترکیب برگردی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
امیدواری به گورتسکا: بجنگ تا به ترکیب برگردی!

مکس ایبرل می‌گوید که بایرن مونیخ درباره این وضعیت به لئون گورتسکا هشدار داده بود.

به گزارش "ورزش سه"، لئون گورتسکا در چند هفته اخیر روزهای سختی را سپری کرده و با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده است. او دیگر جایی در ترکیب این تیم ندارد و رسانه‌های آلمانی پیش از این مدعی شده بودند که باشگاه بایرن او را در فهرست فروش برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده بود.

اما این بازیکن تمایلی به جدایی از بایرن نداشت و منابع نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که او تنها در صورتی حاضر است مونیخ را ترک کند که به یکی از دو باشگاه بارسلونا یا رئال مادرید ملحق شود و در نهایت هم این اتفاق رخ نداد تا او همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

ایبرل در گفت‌وگو اسپورت وان درباره این شرایط و وضعیت به وجود آمده برای گورتسکا اظهار داشت: «من به شکلی کاملا واضح به او گفته بودم که شرایط در این فصل برایش بسیار سخت خواهد بود. کار ما همین است. او بسیار خوب رفتار کرده است و من احترام بسیاری برایش به عنوان یک انسال قائل هستم.

بعضی اوقات این احتمال وجود دارد که بعضی از مسائل تغییر کند. بهترین مثال در این مورد برای ما سرژ گنابری است. او تصمیم گرفت که بماند و برای جایگاهش بجنگد و حالا یک بازیکن ثابت در ترکیب اصلی بایرن مونیخ است.»

امیدواری به گورتسکا: بجنگ تا به ترکیب برگردی! 2