چهارشنبه 11 مهر 1403

انتظار این واکنش را نداشتم / بازگشت دی‌یونگ با تشویق ایستاده هواداران! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
انتظار این واکنش را نداشتم / بازگشت دی‌یونگ با تشویق ایستاده هواداران! (عکس)

فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، پس از پنج ماه دوری به دلیل مصدومیت، اولین بازی‌اش را برای بارسلونا انجام داد.

گزارش "ورزش سه"، در شب پیروزی 5-0 بارسلونا مقابل یانگ بویز، هواداران این تیم شاهد بازگشت فرانکی دی‌یونگ پس از پنج ماه به ترکیب تیم بودند. او پس از مصدومیت در بازی مقابل رئال مادرید در فصل گذشته، از میادین دور بوده و امشب بالاخره توانست در دقیقه 75 جایگزین لامین یامال شود.

یکی از نکات جذاب بازی امشب، تشویق ایستاده و زیبای هواداران بارسلونا برای این هافبک بود. پس از اینکه او برای گرم کردن به کنار زمین رفت، هواداران حاضر در ورزشگاه مونتخوئیک، هیجان‌زده شدند و این بازیکن را به صورت ایستاده تشویق کردند تا صحنه جذابی در استادیوم خلق شود.

دی‌یونگ پس از بازی گفت:«بازگشت به بازی برای بارسا احساس بسیار خوبی دارد. وقتی مصدوم می‌شوید، بازگشت همیشه پیچیده است. این روند طولانی بود و من لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشتم.»

دی‌یونگ درباره تشویقش توسط هواداران افزود:«می خواهم از هواداران بابت تشویق‌شان تشکر کنم. واقعا حس خوبی است. انتظارش را نداشتم. خیلی خوشحالم.»

او در پایان درباره فرم خوب بارسلونا گفت:«تیم در فرم خوبی است. انرژی و پویایی زیادی وجود دارد. ما باید همینطور به بازی ادامه دهیم و پیشرفت کنیم، خواهیم دید تا کجا می‌توانیم پیش برویم.»

انتظار این واکنش را نداشتم / بازگشت دی‌یونگ با تشویق ایستاده هواداران! (عکس) 2