شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

بانوی تیرانداز کشورمان گفت: کسب مدال در مسابقات جهانی کار آسانی نبود به خصوص به خاطر شرایطی که در سه وضعیت داریم و تمرینات ما خشک است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: عصر روز گذشته اولین جلسه بازپرسی از مردی که همسرش را با 18 ضربه چاقو در بولوار مجیدیه مشهد به قتل رسانده بود در شعبه 211 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیدآبادی: بعد از انقلاب مفاهیم ساده را خیلی پیچیده کردیم. استقلال یک بحث ساده است؛ پیچیده نیست. ایران همیشه استقلال داشته است؛ استقلال سرزمینی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آقا مهدی را در چند برنامه فرهنگی دیده بودم و تسلطش بر مباحث فرهنگی و سیاسی برایم جالب بود. قرار گفتگو اگر چه بارها به دلایل مختلف به تأخیر افتاد اما بالاخره صبح یک روز تابستانی، در یکی از طبقات حوزه هنری توانستیم در فضایی آرام بنشینیم و دو ساعت گپ بزنیم. تمام تلاشمان این بود که از کلام آقا مهدی، به ویژگی‌های پدر شهیدش پی‌ببریم. او که تسلط خوبی بر...

خبرگزاری تسنیم

سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی بارم‌بندی پیشنهادی کتاب‌های درسی برای بهره‌برداری دبیران و معلمان سراسر کشور جهت امتحانات را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور قالیباف با انتقاد از فیلترینگ فضای مجازی در توئیتی نوشت: آقایان! تنها گذاشتن این مردم بی دفاع با سعودی‌اینترنشنال و بی‌بی‌سی، مثل تنها گذاشتن مردم با داعش در جنگ نظامی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 29 مهر ماه روز ملی صادرات است که هر سال از فعالان این حوزه تقدیر می‌شود. این مراسم دیروز با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت، علیرضا پیمان‌پاک رئیس سازمان توسعه تجارت و سایر مسئولان و فعالان اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی ایران برگزار شد. نکته قابل توجه این مراسم...

خبرگزاری دانشجو

گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حامد اسماعیلیون اسفند 58 از خانواده‌ای اراکی در کرمانشاه به دنیا آمد. پس از آن در همان شهر و سپس تبریز به تحصیل پرداخت. در دوران تحصیل دندانپزشکی با همسرش که او هم دانشجوی دندانپزشکی بود آشنا شد و بعدا با او ازدواج کرد. پس از پایان تحصیلات در تبریز، کار خود را در تهران و استان‌های شمالی (مازندران و گلستان) ادامه داد. در این مدت به کار مورد علاقه ضمن...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: یکی از سارقان سابقه دار که اقدام به سرقت خودرو سواری ساینا کرده بود پس از بی‌توجهی فراوان به هشدارها و اخطارهای پلیس در یک تعقیب و گریز جان خود را از دست داد.

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به رشد 36 درصدی دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در استان از ابتدای امسال تاکنون گفت: 20 باند بزرگ توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در باره منشاء اغتشاشات زندان اوین یکی دیدگاه علی صالحی دادستان تهران بود که تاکید می کرد «درگیری زندان اوین، ارتباطی با اغتشاشات اخیر ندارد»، دیگری دیدگاه حسین طائب، رییس سابق سازمان اطلاعات سپاه که گفت «امسال دشمنان اغتشاش را از مسائل قومی شروع کردند و... درآخرین مرحله پروژه زندان‌ها را عملیاتی تا زندانیان را وارد آشوب کنند

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس اسلام آباد روز شنبه پرونده تلاش برای قتل را درباره عمران خان رئیس حزب تحریک انصاف تشکیل داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه قصرشیرین گفت: بر اثر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر قصرشیرین به خسروی سه نفر کشته و سه تن مصدوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری مرد همسرکش در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع قتل در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران در شمال‌غرب کشور، وزیر امور خارجه کشورمان نیز در سفر به ارمنستان کنسولگری ایران در قاپان را افتتاح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار سیاسی رییس مجلس در توئیتی با هشتگ تجریخ تلخ تلگرام نوشت: آقایان! تنها گذاشتن این مردم بی دفاع با سعودی‌اینترنشنال و بی‌بی‌سی، مثل تنها گذاشتن مردم با داعش در جنگ نظامی است.