شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهمان و سخنران این مراسم بود که گفت: هنر می‌تواند حرف خدا و پیامبرش را به‌گونه‌ای مقبول به بندگان خدا منتقل کند. اگر هنرمندی این کار را بکند، اولین خیرش برای خودِ آن هنرمند است. ما باید حرف خدا و پیامبر و معصومان را به مردم منتقل کنیم، نه حرف شیطان را. الان دعوای حق و...

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در نزاع و درگیری مسلحانه در نیشابور جوان 35 ساله جان باخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اطلاع رسانی و انتشارات بنگلادش گفت: پخش سریال های ایرانی در بنگلادش ضروری است چراکه تشابه فرهنگی ما با ایران به مراتب بیشتر از کره است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد 40 ساله که با تلاش کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) از مرگ نجات یافته بود، در حالی که زنجیر پابندهای آهنین اش بر سنگ فرش های شعبه ویژه پرونده های جنایی کشیده می شد که متهم به قتل همسرش بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دکتر جلیلی با اشاره به بیانیه حراست وزارت علوم گفت: ما این بیانیه را به انحاء مختلف قبول نداریم و مستقیما با وزیر علوم مطرح کردیم که این بیانیه چیست که نتیجه آن برداشته شدن بیانیه از سایت وزارت علوم با دستور وزیر بود. در محتوای بیانیه، برای دانشجویان بازداشتی از لفظ لیدر استفاده شده بود که ما اصلا این را قبول نداریم.

وب‌گاه فرارو

در حال حاضر با توسعه دانش میان زنان و حضور آنان در بخش‌های مختلف جامعه زمینه جرایم زنان نسبت به گذشته فراهم شده و در نتیجه جرایم زنان رو به افزایش است حتی برخی از رفتار‌های زنان نسبت به گذشته تغییر کرده و در مواردی هم آن‌ها به عنوان فرد سازمان‌دهنده ایفاگر نقش هستند.

وب‌گاه الف

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به اتفاقات ناگوار اخیر در این دانشگاه گفت: درخواست ما قبول اشتباهی است که انجام شده. عمده دانشجویانی که آزاد شدند، پرونده باز قضایی نخواهند داشت ولی تلاش می‌کنیم مسیر رسیدگی به پرونده‌های باز قضایی را به داخل دانشگاه بیاوریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاسدار رضا خانی‌چگنی از تیپ 57 سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عصر روز گذشته در شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وب‌گاه عصر ایران

ممنوعیت فعالیت اکانت های شخصی مسئولین با شمول گسترده در پلتفرم‌های خارجی یعنی حذف بخش اصلی اکانتهای موثر جبهه انقلاب در جنگ شناختی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زیدآبادی در برنامه «شیوه» شبکه 4 گفت: همسرم به من گفت بروی به صداوسیما از تو طلاق می گیرم! من می خواهم با مردم حرف بزنم. ما تریبون نداریم! هر وقت حرفی زدیم سر از زندان درآوردیم!

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، جدیدترین وضعیت ترافیکی پایتخت در اولین روز آبان را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زید ابادی گفت: کسی که رای مردم را می آورد و رییس دولت است وقتی سیاست هایی را عرضه می کند باید بتواند اجرایش کند. همه می گویند نگذاشتند.

خبرگزاری مهر

فردی که با پوشیدن لباس قوم بختیاری سعی داشت تا تفرقه ایجاد کند شناسایی و دستگیر شد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ایران از یک سال پیش اعلام کرده بود برجام در رده اول سیاست‌ها و برنامه‌های جمهوری اسلامی قرار ندارد.