شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ان بی سی نیوز، تیراندازی در ایالت تگزاس آمریکا دو کشته برجای گذاشت. مقامات بیمارستانی در شهر دالاس تگزاس در این ارتباط اعلام کردند که یک مرد مسلح، دو کارمند مرکز پزشکی متدیست دالاس در جنوب غربی مرکز شهر دالاس در تگزاس را هدف قرار داد و آن‌ها را کشت. گفته شده این تیراندازی حدود ساعت 11 صبح روز شنبه (16:00 به وقت گرینویچ) به وقت محلی...

خبرگزاری تسنیم

حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری ایران و آسیا در مسابقات تیراندازی با کمان آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره، یک پهپاد ناشناس - عصر شنبه - مقر پایگاه آمریکایی‌ها در میدان نفتی العمر در حومه دیرالزور در شرق سوریه را با چند موشک هدف قرار داد. منابع سوری گفته اند که همزمان با پرواز پهپادها، صدای انفجار در داخل پایگاه آمریکایی در بزرگترین میادین نفتی سوریه (از نظر مساحت و تولید) شنیده شده است. در نهم ژانویه گذشته نیز این پایگاه با گلوله...

خبرگزاری مهر

چند روزی است در فضای مجازی ادعا می‌شود نسخه Call of Duty: Modern Warfare2 یک بازی ضد ایرانی است چون در بخشی از این بازی ترور سردار سلیمانی شبیه‌سازی شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران درباره سینمای کوتاه بیان کرد: سینمای جوان گشایش افق‌های نو در سینماست و بازسازی ظرفیت آن برای رویش نسل جدید فیلمسازی ضرورت دارد.

وب‌گاه گسترش

روزنامه هم میهن در چندین مقاله به بررسی موضوع سکوت رئیس جمهورهای سابق و همچنین بسیاری از مقامات پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار با وزیر انتشارات و اطلاع رسانی بنگلادش گفت: سیاست قطعی ما در جمهوری اسلامی تقویت ارتباطات فرهنگی با کشورهای دوست است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، سرلشکر «اولگ یگوروف»، معاون مرکز روسی آشتی سوریه با اشاره به تجاوز اخیر جنگنده رژیم صهیونیستی به سوریه گفت: «نیروی هوایی اسرائیل فرودگاه‌های دمشق و دیماس در سوریه را هدف قرار داد.» این مقام روسی با انتشار پیامی گفته است که در بازه زمانی 23:02 تا 23:08 روز 21 اکتبر، چهار جنگنده تاکتیکی F-16 نیروی هوایی اسرائیل از بلندی‌های...

وب‌گاه عصر ایران

اینکه چطور حالا در عرصه ورزش هم نام آسیه باکری به میان آمده و به صحبت‌های او ارجاع داده می‌شود، مربوط به اتفاقات اخیری است که رخ داده؛ یکی واکنشش به حرف‌های رائفی‌پور و کامنت علی کریمی برای او و دیگری داستان مسابقه الناز رکابی در فینال رقابت‌های سنگ‌نوردی آسیا.

وب‌گاه فرارو

اکبر در بازجویی اولیه به قتل پسرش اعتراف کرد و گفت: چند سالی بود که وحید به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده بود و سر این موضوع و خرج تهیه مواد با هم درگیر شدیم. اگر ما خانه نبودیم وحید وسایل خانه را می‌فروخت تا مواد تهیه کند. روز حادثه دوباره سر پول مواد با هم درگیر شدیم و من از شدت عصبانیت با قیچی که در دستم بود چند ضربه به او زدم.

خبرگزاری مهر

داریوش سجادی کارشناس مسائل بین الملل گفت: در قضیه مهساامینی روابط عمومی نیروی انتظامی ضعیف عمل کرد و مدیریت بحران صورت نگرفت.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: سیصدمیلیون بدهی داشتم. پول نزول گرفته بودم. ماهی 17 میلیون باید پرداخت می‌کردم. 200 میلیون پول گرفته بودم. خدا لعنت کند دوستم را؛ این پیشنهاد او بود که از نزول‌خور پول بگیرم. مرتب بدهی روی بدهی‌هایم می‌آمد. هفت هشت قلم از وسایل خانه‌مان هم گردن من بود. پدرزنم می‌گفت اگر نخری باید بروی و دخترم را ترک کنی. من خیلی دوستش داشتم. عاشقش بودم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از هیندوتایمز، پرونده‌ای قضائی علیه «عمران خان»، نخست وزیر پیشین پاکستان با شکایت فردی به نام «محسن رنج‌ها» در دبیرخانه یکی از کلانتری‌های اسلام آباد ثبت شده است. در همین ارتباط گفته شده که پلیس اسلام آباد روز شنبه پرونده تلاش برای قتل را درباره عمران خان رئیس حزب تحریک انصاف تشکیل داده است. علاوه بر این، پرونده دیگری مرتبط با تروریسم...

وب‌گاه ورزش سه

«اصول و قواعدی داشتم که باعث شد تا امسال به سراغ سرمربیگری نروم اما حالا از تصمیمی که گرفتم، کاملا راضی هستم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در این درگیری مسلحانه جوان 35 ساله در پی تیراندازی با سلاح شکاری مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش پزشکان جان باخت.