شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بیان کرد: در این درگیری مسلحانه جوان 35 ساله در پی تیراندازی با سلاح شکاری مصدوم و به بیمارستان منتقل شد، اما با وجود تلاش پزشکان جان باخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آرمینا صادقیان در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در مصر و کسب مدال برنز تفنگ سه وضعیت اظهار داشت: من در تیم بزرگسالان بودم و در این مسابقه در جوانان شرکت کردم چون یک سال برای حضور من در رده سنی جوانان باقی مانده است. سطح مسابقات بالا بود و در قهرمانی جهان بهترین‌ها شرکت می‌کنند. وی در ادامه افزود: کسب مدال در این مسابقات کار آسانی نبود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هزاران آلمانی با برگزاری تظاهرات گسترده خواهان توزیع عادلانه بودجه برای مقابله با بهای انرژی و هزینه های زندگی شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در مجالس هفتم، هشتم و نهم شورای اسلامی با اشاره به حذف 6 افسران اطلاعاتی مرتبط با میز ایران در موساد، گفت: اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی ایران بر موساد، دائمی و فراتر از پیش‌بینی رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه عصر ایران

تحلیلگران می گویند که رهبران ایران از شکافی که از زمان تهاجم بین روسیه و غرب باز شده است برای ایجاد یک رابطه راهبردی با کرملین استفاده می کنند که می تواند به حداقل رساندن تاثیر تحریم های آمریکا کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دارنده مدال برنز مسابقات تیراندازی جوانان جهان مصر گفت: همزمان با مسابقات جوانان، مسابقات بزرگسالان و نخستین دوره توزیع سهمیه المپیک برگزار شد و این به معنی حضور برترین‌های تیراندازی جهان در این رقابت‌ها بود و کسب مدال در این شرایط اصلا آسان نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور از ثبت 13.5 میلیارد تردد در تابستان 1401 خبر داد و گفت: ترددها در کشور در ایام تابستان بیش از 35 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، آخرین وضعیت جاده‌های کشور در پی بارش‌های امروز را تشریح کرد.

وب‌گاه ورزش سه

حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری ایران و آسیا در مسابقات تیراندازی با کمان آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.

وب‌گاه عصر ایران

متهم گفت: سیصدمیلیون بدهی داشتم. پول نزول گرفته بودم. ماهی 17 میلیون باید پرداخت می‌کردم. 200 میلیون پول گرفته بودم. خدا لعنت کند دوستم را؛ این پیشنهاد او بود که از نزول‌خور پول بگیرم. مرتب بدهی روی بدهی‌هایم می‌آمد. هفت هشت قلم از وسایل خانه‌مان هم گردن من بود. پدرزنم می‌گفت اگر نخری باید بروی و دخترم را ترک کنی. من خیلی دوستش داشتم. عاشقش بودم.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: بعد از فریدون جیرانی، بهروز افخمی و مسعود ده‌نمکی که تجربه مجری‌گری داشته‌اند، کمال تبریزی نیز برنامه «طناز» را اجرا می‌کندبعد از فریدون جیرانی، بهروز افخمی و مسعود ده‌نمکی که تجربه مجری‌گری داشته‌اند، کمال تبریزی نیز برنامه «طناز» را اجرا می‌کند

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در جریان نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهرتهران تذکراتی را ارائه کردند. حجت الاسلام سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران در این جلسه با اشاره به مسابقات جام جهانی 2022 در قطر گفت: شهرداری تهران به لحاظ حساسیتی که امروز در جامعه وجود دارد و هیجاناتی که در جهان وجود دارد، تمهیداتی را برای پخش زنده تلویزیونی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

«سیدمحمد خاتمی»، «محمود احمدی‌نژاد» و «حسن روحانی» روسای جمهور 24سال اخیر کشور ما هستند که در این روزهای پرحادثه شهریور و مهر 1401 دور از عرصه مدیریت اجرایی هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,944 (بیست و هشت هزار و نهصد چهل و چهار تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه الف

احمدزیدآبادی گفت: منافع و امنیت ملی هر کشور را چه کسی تعریف می کند؟ این تا جواب نداده نشود بقیه بحث ها ابتر است. وقتی از منافع حرف می زنیم در واقع از یک هرم حرف می زنیم؛ اولویت ها. اولویت ها را هم مردم تعیین می کنند. شاید مردمی پرستیژ بخواهند، مردمی منافع اقتصادی. وقتی منافع امنیت ملی مطرح می شود به دموکراسی ربط دارد. بسیاری از روشنفکران اصلا امکان حرف زدن ندارند.