شنبه 15 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در دیدار با عادل عبدالمهدی گفت: عراق اکنون در قوی ترین وضعیت خود قرار دارد و بی تردید جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو مقاومت باید هر روز متحد تر باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران گفت: بار‌ها نسبت به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز تذکر داده شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کنوانسیون جامع سلاح‌های هسته‌ای می‌تواند گام موثری برای تحقق دنیای عاری از سلاح هسته‌ای باشد.

خبرگزاری مهر

زیرساخت مدیریتی وزارت فرهنگ در قالب ساختار «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» فرآیند تازه صدور مجوزها در عرصه فرهنگ و هنر است که طی ماه‌های اخیر پیش روی فعالان این عرصه قرار گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران پناهگاهی برای قاطبه فیلمسازان کوتاه است و می‌توانند بخشی از چشم‌انداز رویاهای خود را ببینند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین نصیری‌نژاد تنها نماینده داوری تیروکمان ایران و آسیا در مسابقات آمریکا و مکزیک قضاوت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نود و نهمین جلسه شورا طی تذکری اظهار کرد: اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بار‌ها نسبت به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز تذکر دادند موضوعی که اگر رخ دهد می‌تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل ساز شود. وی افزود: در همین زمینه گزارشی به بنده رسید که در منطقه پنج شهرتهران...

وب‌گاه الف

«حقیقت زشت و تاریک این است که غربی ها همیشه در حباب اطلاعات غلط خود زندگی می کنند. حبابی که توسط رهبران و رسانه هایشان تعریف و ایجاد شده و به آن ها این باور را القا می کند تا خود را "متمدن" و به مثابه "الگو" تصور کنند. این در حالی است که شواهد میدانی تا حد زیادی این گزاره را رد می کنند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اجرای ترکیبی سناریوهای دفاعی و امنیتی در رزمایش اقتدار نیروی زمینی سپاه، نشان داد که سپاه برای مقابله با هرگونه تهدیدی در منطقه شمال‌غرب کشور آماده است و پیش‌بینی هرگونه تهدیدی در این منطقه را کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

به دنبال تیراندازی مرگبار در بیمارستان متدیست در شهر دالاس آمریکا 2 پرستار بخش زنان کشته شدند.

وب‌گاه فرارو

اگر فردی غیر پزشک طبابت کند و بخواهید از کارش جلوگیری کنید، باید یک وکیل داشته باشید که به دادگاه عمومی انقلاب رود و شکایت کند و بعد از چند ماه دوندگی حتی اگر فرد محکوم شود، تنها 5 میلیون تومان جریمه نقدی می‌شود که اصلا بازدارنده نیست.

وب‌گاه عصر ایران

بهادری‌جهرمی با اشاره به اینکه ما در حال حاضر می‌توانیم فروش نفتی و غیرنفتی را افزایش دهیم که این تغییر در هندسه قدرت جهانی را رقم زده است، افزود: به طور قطع، جوانان دهه هفتادی و دهه هشتادی ما سیلی محکمی به گوش دشمن خواهند زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جریان چهارمین اجلاس سران ژاپن و استرالیا از زمان قدرت گرفتن آلبانیزی در ماه می، رهبران استرالیا و ژاپن گفتند که این توافق به سان قطب نما برای همکاری امنیتی در دهه های آینده خواهد بود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جشنواره فیلم کوتاه تهران چند روزی است آغاز شده و در دومین روز از برپایی این جشنواره، برگزارکنندگان با بخش‌هایی مانند سینما و کتاب و باکس سینمای دفاع مقدس رنگ و روی انقلابی به این رویداد دادند. از اتفاقات مهم سینمایی این روز اکران فیلم‌های دفاع مقدس در یک سالن و سانس جداگانه است. در این بخش فیلم‌های به رنگ بی رنگ، آقای شهردار، آخرین پرواز، در پناه...