شنبه 22 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جان کربی»، هماهنگ‌کنده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید امروز پنج‌شنبه هر گونه احتمال احیای قریب‌الوقوع برجام و برگشت این کشور به این توافق در آینده‌ای نزدیک را رد کرد. وی دراین‌باره مدعی شد: به این علت نیست که ما خواهان اجرای دوباره برجام نیستیم، البته که می‌خواهیم. اما مسئله این است که هم‌اکنون در این موقعیت نیستیم». پیش از این...

خبرگزاری دانا

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ملت ایران به برکت انقلاب اسلامی در کنار وحدت، انسجام، عزم و اراده جدی؛ برای دفاع از حقوق خود در صحنه حاضر هستند، گفت: امنیت و ثبات امروز ایران قوی نتیجه رشد و پیشرفت نیروهای مسلح و اقتدار و بازدارندگی قدرت نظامی ایران است.

خبرگزاری دانا

کریمی گفت: جشنواره فانوس گامی بلند در راستای تحقق جهاد تبیین و عمل به فرمایشات راهبردی مقام معظم رهبری در حوزه دفاع مقدس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی احتمال احیای برجام در آینده نزدیک را رد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در جام جهانی قطر حسین شریعتمداری، حسن عباسی، علی‌اکبر رائفی‌پور، حمید رسایی، سعید قاسمی، علیرضا پناهیان و... در مقابل آمریکا، انگلیس و ولز بازی کنند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کاخ سفید مدعی شد: درخواست‌های ایران غیرواقعی و فراتر از محدوده برجام است، هر چیزی که در هفته‌های اخیر مطرح شده است نشان از تغییر موضع آنها ندارد.

خبرگزاری دانا

روز اول مسابقات جهانی مصر با ناکامی تیراندازان جوان ایران به پایان رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر فوری بیانیه ای را از روابط عمومی روبیکا منتشر کرده که در آن از وضعیت ایجاد شده برای اینترنت بین الملل ابراز تاسف کرده است. روبیکا که 80 درصد مالکیتش برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل است در نخستین واکنش به شایعه جانشینی اینستاگرام از مسئولان خواسته بگذارند مردم خودشان پلتفرم مورد علاقه شان را انتخاب کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: دشمن در اتفاقات اخیری که در کشور ما رخ داد، تمام تلاش خودش را به کار برده که احساس ناامنی را در بین مردم ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: هدف دشمن در اتفاقات اخیر کشور، ایجاد احساس ناامنی در بین مردم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شوشتر خوزستان از سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شوشتر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گول سیاسی نخور! تو موضوع‌ت ایران، پیش‌رفت ایران و حق تعیین سرنوشت است. تو دولت حداقلی می‌خواهی. رییسی باشد یا نباشد اهمیتی ندارد...

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفت نهم لیگ برتر جام خلیج فارس با نتیجه 2 بر صفر در مقابل میهمان خود سپاهان اصفهان با نتیجه 2 بر صفر شکست

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار مهدی فرجی گفت: در اتفاقات اخیری که در کشور ما رخ داد، دشمن شکست خورده ما تمام توانش را به کف خیابان آورده و تلاش می‌کند با قدرت رسانه این اعتراضات را بزرگ نشان دهد و اگر "مهسا امینی" نبود به طور قطع مهساهای دیگر درست می‌کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گول سیاسی نخور! تو موضوع‌ت ایران، پیش‌رفت ایران و حق تعیین سرنوشت است. تو دولت حداقلی می‌خواهی. رییسی باشد یا نباشد اهمیتی ندارد...