دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید آجرلو فعال سیاسی اصولگرا گفت: طبیعتا کسانی که لباس انقلابی گری پوشیده‌اند ولی حرف‌های سوپر انقلابی می زنند مورد نقد هستند چون آن ها دارند دو قطبی سازی را افزایش می دهند و بحران درست می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه امروز این کمیسیون به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان استیضاح کننده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک داور فوتبال وسط یک دیدار از هوش رفت و نقش بر زمین شد. در همین میان بازیکنان بالای سر او حاضر شدند و از تیم پزشکی حاضر در استادیوم در خواست کردند وارد زمین شوند.

خبرگزاری دانا

ملی‌پوشان کشورمان در ششمین روز از رقابت‌های جهانی تیراندازی مصر، در ماده تپانچه 50 متر مردان به میدان رفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال درباره وضعیت سردار آزمون اعلام کرد: با همکاری حرفه‌ای، سازنده و مثبت میان فدراسیون فوتبال و باشگاه لورکوزن آلمان، سردارآزمون تا روز 29 اکتبر (7 آبان) زیر نظر کامل کادر فنی تیم ملی ایران خواهد بود و پس از این تاریخ برای ارزیابی مجدد به باشگاه خود بازخواهد گشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خضریان در توضیح نشست اعضای کمیسیون با دادستان کل کشور اظهار کرد: در این جلسه طبق روال همکاری مستمر کمیسیون اصل نودم قانون اساسی و دستگاه قضایی موضوع پرونده‌های ارجاع شده به شعب ویژه جهت برخورد قضایی با متخلفین مورد رسیدگی و پیگیری قرار گرفت تا با همکاری دادستان در جهت احقاق حقوق عامه اقدام شود.

خبرگزاری مهر

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت آتیه صبا در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج نشان می‌دهد این شرکت‌ها به حیاط خلوت برخی جریانات، آقایان و نورچشمی‌ها تبدیل شده و نظارت لازم بر آنها وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اصل نود با اشاره به جلسه این کمیسیون با دادستان کل کشور گفت: شواهد و بررسی‌های دقیق نشان می‌دهد هیچ‌کسی در شب واقعه زندان اوین بر اثر انفجار مین آسیبی ندیده و اساسا کسی موفق به فرار از زندان نشده است تا روی مین برود. صداهای انفجار شنیده شده مربوط به اقدامات امنیتی و حفاظتی پلیس بوده است و در نتیجه گزارشاتی در خصوص انفجار مین و یا فرار افراد از زندان به هیچ وجه صحیح نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه اوکراین گفت: پیشنهادی برای قطع روابط دیپلماتیک با ایران به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌ام.

خبرگزاری مهر

کتاب «جاسوس بازی 2» نوشته حمید داود آبادی شامل روایت هایی واقعی از ایرانی‌هایی که به کشور خود خیانت کردند توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: احمد السعدون با اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید پارلمان کویت انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طائب روز سه‌شنبه در نشست بصیرتی با کارکنان بسیجی آذربایجان شرقی اظهار کرد: جبهه استکبار با انقلاب اسلامی تقابل طولانی دارد، قانون امنیت ملی آمریکا سه بخش دارد که بخش اول آن تبیین وضعیت جهان، تبیین وضعیت آمریکا و چه باید کرد است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت‌های پذیرفته شده در بورس و فرابورس از اول آبان ماه 1401 به عنوان اولین گروه فراخوان شده، مشمول اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان و ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

احمد وحیدی وزیر کشور گفت: اگر کسی حرفی و نقدی دارد می‌تواند مطرح کند، همانطور که اکنون به روش‌ها و سطوح‌های مختلف نیز انتقاد انجام می‌شود اما هیچ کس از اغتشاشگر نمی‌پذیرد که کسب و کار و جان و زندگی مردم را به خطر بیاندازد و برای مردم مزاحمت ایجاد کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها دریاچه ارومیه در حال خشک شدن کامل است و این جدیدترین ویدیو از وضعیت این دریاچه آب شور ایران است.