جمعه 21 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه مشرق نیوز

دیدار تیم های فوتبال گل گهر سیرجان و نساجی مازندران از هفته نهم لیگ برتر برگزار شد و مازندرانی ها توانستند از سد گل گهر عبور کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میلاد حاتمی با ساعت برند و انگشتر میلیونی در دادگاه حاضر شد. عکس های منتشر شده از این دادگاه بسیار حاشیه ساز شده است./ خبرفوری

وب‌گاه فرارو

سرخ‌پوشان پایتخت پس از دو هفته ناکامی در کسب پیروزی، با این برد 18 امتیازی شده و با توجه به شکست یک بر صفر گل گهر مقابل نساجی، به تنهایی در صدر جدول قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به توطئه دشمنان در حوادث اخیر کشور گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در این حوادث وحدت مردم را نشانه گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

سردار مومنی از افزایش 35 درصدی تردد در جاده‌های کل کشور در این چند ماهه خبر داد و تصریح کرد: وقتی حجم ترافیک بالاست باید زیرساخت‌های لازم فراهم باشد، بحث پل شهر پل‌سفید در سوادکوه یکی از راه‌های رفع معضلات ترافیکی است که باید سریع‌تر احداث گردد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روز قبل از کاهش عمده تولید نفت اوپک و متحدانش به رهبری روسیه، مقام های آمریکایی با همتایان خود در عربستان و دیگر تولیدکنندگان بزرگ خلیج فارس با ارسال «درخواستی فوری» تماس گرفتند.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر سه سخنرانی رهبر انقلاب در ایام اغتشاشات را مرور کنیم، محکمات تحلیلی ایشان به‌دست می‌آید. این محکمات مبنای تحلیل ایشان در حوادث مشابه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه تهران 20 از جمله برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که هر شب راس ساعت 20 از آنتن شبکه پنج تهران پخش می‌شود. شب گذشته 20 مهرماه این برنامه با میزبانی از میهمان‌های گوناگون به بررسی مشکلات کودکان کار و کودکان خیابانی باتوجه به شروع فصل سرما پرداخت. پرونده کودکان کار و خیابانی در تهران و کشور همواره به عنوان موضوعی جدی در برنامه...

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با نایب رئیس مجلس مشورتی جمهوری خلق اندونزی، گفت: ایران و اندونزی مشترکات زیادی دارند که باید از این فرصت در جهت توسعه همکاری‌های اقتصادی بهره‌مند شوند.

خبرگزاری مهر

دبیرکل گروه پارلمانی مجلس گفت: در مجلس شورای اسلامی تعداد زیادی از جوانان نقش پیشرو و موثر در تصویب قوانین و در حوزه نظارتی دارند که تعدادی از آنها را زنان تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری دانا

وزیر ورزش و جوانان گفت: روزهایی که پشت سر گذاشتیم روزهای خاصی بود که جامعه ورزش با بصیرت در مقابل این فتنه‌ها ایستاد و امیدواریم که این بصیرت همچنان ادامه داشته باشد.