جمعه 21 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه ورزش سه

پرسپولیس در یک بازی نفسگیر مقابل مس رفسنجان با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی پیروز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاهزاده محمد بن سلمان به مشاوران خود گفته است که حاضر نیست خود را برای دولت بایدن فدا کند؛ دولتی که دیدگاه های انتقادی اش نسبت به جنگ ریاض با یمن و همچنین تلاش هایش برای توافق هسته ای با ایران می تواند برای شاهزاده چالش ساز باشد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر‌عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: 14 سازمانی که در مسئله کودک کار و خیابانی برایشان وظیفه تعریف شده ممکن است در نگاه خود اقدامات زیادی انجام داده باشند اما چرا آن اتفاق خوب رقم نمی‌خورد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.

وب‌گاه الف

مراسم آغاز برنامه های راهیان نور دریایی کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بندرعباس آغاز شد.

وب‌گاه گسترش

فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری دو عامل تیراندازی شبانه در شهرستان کوهدشت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: جهاد سازندگی پشتیبان رزمی جنگ در دفاع مقدس بود و تلاش‌های ایثارگران جهادی در عرصه پشتیبانی رزمی و مهندسی - فنی نقش بزرگی در پیروزی عملیات‌های رزمندگان اسلام داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس ماده 30 قانون راهنمایی و رانندگی تعویض قطعات اصلی خودرو بدون مجوز راهنمایی و رانندگی ممنوع است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی که شوهر 40 ساله اش را در رختخواب به آتش کشید، سناریوی وحشتناک این ماجرای تکان دهنده را در حالی بازگو کرد که خود نیز با خوردن تعدادی قرص دست به خودکشی زده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت دفاع تایوان اعلام کرده است که هر پهپاد یا جنگنده چینی که وارد حریم هوایی این کشور شود سرنگون خواهد شد و این به عنوان اولین حمله چین در نظر گرفته می شود.

خبرگزاری مهر

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور گفت: امروز دشمن از ارتباطات ایران در سطح منطقه، آسیا و جوانان جهادی ایرانی می‌ترسد و به همین دلیل از اغتشاش‌گران و آشوب‌گران در ایران حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: عزم دولت پیشرفت کشور است و جهادگران همان‌گونه که در دفاع مقدس و پس از آن پای انقلاب و رهبری بودند، مردم و کشور را برای رسیدن به نقطه امن یاری کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای ارتباطی استان خبر داد و گفت: محورهای هراز و کندوان عصر امروز و فردا یکطرفه می شود.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله عابدینی: بسیاری از این بانوان که اکنون حجاب اسلامی ندارند، همگی عفت را دوست دارند و حیا دارند، نباید آن‌ها را مقابل خود ببینید، دشمن می‌خواهد ما باحجاب و بی‌حجاب را مقابل هم قرار دهیم، باید حواسمان باشد، آن‌ها فرزندان ما هستند.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه، تفکر انقلابی «ما می‌توانیم» در نیروی هوایی ارتش نهادینه شده است، گفت: نیروی هوایی تمام همت خود را بر ارتقاء توان و آمادگی رزمی و پاسخگویی به تهدیدات معطوف کرده است.