جمعه 21 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کشور کانادا در تازه ترین تحریم های خود علیه ایران، سه نهاد و 17 فرد از جمله محمدجواد ظریف، وزیر خارجه سابق کشورمان را به لیست تحریم های خود اضافه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که با سه دستگاه وانت نیسان و هشت دستگاه خودروی سواری 405 و یک دستگاه موتورسیکلت در حال انتقال مواد افیونی بودند به محض مشاهده تکاوران انتظامی، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کردند و مأموران نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک مناسب عملیاتی، ضمن انجام مقابله به مثل با آتش پر حجم خود خودرو های حامل مواد را زمین گیر کردند.

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان با بیان این که برخی علیه تیم ملی فوتبال ایران جوزسازی کردند گفت: جامعه ورزش با بصیرت برابر فتنه ها ایستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهروند نوشت: علی‌اکبر رائفی‌پور، حسن عباسی و هاشمی گلپایگانی بدون سوابق علمی و تحصیلی مرتبط در هر زمینه‌ای اظهارنظر می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر شورای امنیت ارمنستان اعلام کرده است که با وساطت آمریکا دیداری بین وی و مشاور رییس جمهوری آذربایجان سازماندهی شد که در آن درباره شماری از مسائل بین دو کشور گفتگو شد.

خبرگزاری مهر

مشهد فرمانده پلیس راه بردسکن گفت: حادثه تصادف کامیون با وانت پیکان در کیلومتر 7 محور بردسکن به بجستان، دو کشته برجا گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان امروز نوشت: یکی از سوژه‌هایی که در بین اعتراضات هفته‌های گذشته توانست در صدر اخبار قرار بگیرد خرابکاری نفوذها در سازمان صدا و سیما بود. بعد از پخش مکرر «فیلم‌های آلوده» باعث شد که نهایتا مسئولان این سازمان حضور خرابکار در این سازمان را به صورت شفاف تایید کنند. آنچه تاکنون مشخص شده است خرابکاری اخیر در حوزه‌های فناوری سازمان رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عقد قرارداد تامین 45 هزار تن کاغذ کتاب‌های درسی از تولید داخل خبر داد و گفت: دولت مردمی نهایت تلاش خود را می‌کند تا خودکفایی کاغذ محقق شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رسا نوشت: آیت الله عباس کعبی ضمن ضروری دانستن اینترنت ملی، تقویت شبکه ملی اطلاعات و حاکمیت در فضای مجازی اظهار کرد: داستان مهسا امینی بهانه است و دشمنان این نظام به دنبال براندازی حکومت و انقلاب اسلامی ایران هستند و هر روز یک مسئله‌ای را برای از بین بردن اقتدار و امنیت مردم بهانه می کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: 2 میلیون و 800 هزار ورزشکار سازمان یافته داریم و صحبت‌های تعدادی محدود از ورزشکاران نمی تواند نشان دهنده نظر کل جامعه ورزش باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور فرماندهی کل نیروهای مسلح گفت: عینیت‌بخشی تفکر انقلابی «ما می‌توانیم» در اندیشه های بلند شهید سرلشکر ستاری در جای‌جای این نیرو از آغاز نهضت قطعه سازی و آماده به کار نگه داشتن کلیه سامانه‌های پیشرفته پدافندی، وجود داشته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

کامران کرمی: تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش 2میلیون بشکه‌ای صادرات نفت، بایدن و مشاورانش را به‌شدت خشمگین کرده است

خبرگزاری دانا

روزنامه پرتیراژ فرانسوی از رشد ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی در این کشور انتقاد کرد.