دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری دانا

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: مجمع رزمندگان لشکر10 سیدالشهدا (ع) شامل 9 کمیته و 8 قرارگاه با جمعی از فرماندهان و رزمندگان سپاه امام حسن (ع) و سپاه سیدالشهدا (ع) به منظور نشر خاطرات رزمندگان این لشکر تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیلی تلگراف از درخواست حذف ایران از جام جهانی فوتبال با ادعای استفاده روسیه از پهبادهای ایران در اوکراین خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت امور خارجه از آزادی پنج خدمه ایرانی هواپیمای ونزوئلایی توقیف‌شده در آرژانتین خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان ما از خودکفایی نیروهای مسلح و دستاوردهای فناورانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به شدت عصبانی و ناراحتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان استان یزد گفت: پلیس و دستگاه قضایی با اغتشاشگران برابر قانون برخورد می کند و به هیچ عنوان با آشوبگران مماشات نمی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هکر‌ها با نوعی بدافزار در ایستگاه‌های عمومی شارژ گوشی می‌توانند اطلاعات شما را سرقت کرده و با آن‌ها جرایم سایبری مرتکب شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از شرکت آتیه صبا در مجلس شورای اسلامی گفت: نتایج نشان می‌دهد این شرکت‌ها به حیاط خلوت برخی جریانات، آقایان و نورچشمی‌ها تبدیل شده و نظارت لازم بر آنها وجود ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این جنایت هولناک روز 14 آذر سال 1399 هنگامی رخ داد که دو برادر به نام‌های «محمد - ن» و «حیدر - ن» با جوان دیگری به نام «علی - ف» درگیر شدند. در این درگیری که پس از یک مشاجره لفظی آغاز شده بود، «علی - ف» به شدت مجروح شد و به بیمارستان انتقال یافت

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: اهمیت حفظ سلامت دندان‌ها به حدی است که اخیرا در یکی از معتبرترین مجلات علمی، ارتباط میان حفظ سلامت دندان‌ها با طول عمر مورد تایید قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی بهادری جهرمی که ظهر امروز برای شرکت در یک نشست دانشجویی در دانشگاه علامه طباطبایی حاضر شده بود، پس از پایان این نشست، در جمع دانشجویان معترض حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی گفت: کودکانی که به عنوان کودکان کار و خیابانی از سوی سرشبکه‌ها و باند‌ها و برخی از خانواده‌ها استثمار می‌شوند، ماهیانه درآمدی بین 50، 100 و 150 میلیون تومانی را دارند که رقم بسیار قابل توجهی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، ضمن بیان اینکه عفاف و حجاب زنان از مولفه‌های قدرت ملی جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی این موضوع را هدف قرار داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر آمریکا بخواهد که مغز جهان باشد باید قلب جهان را تصرف کند که قلب جهان خاورمیانه است و تصرف خاورمیانه بدون تصرف ایران امکان پذیر نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس از مردم این منطقه خواسته تا از ساختمان‌ها خارج شوند. همچنین خیابان به روی همه عابران پیاده و همچنین وسایل نقلیه که قصد داشتند وارد منطقه شوند، بسته شده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لینکدین، شبکه‌ی اجتماعی محبوب مشاغل، شامگاه اول مهرماه به‌همراه گوگل‌پلی، اپ‌استور و سایت استارلینک از دسترس کاربران ایران خارج شده بود؛ اما اکنون گزارش کاربران حکایت از آن دارد که این شبکه‌ی اجتماعی بار دیگر دردسترس قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان ما از خودکفایی نیروهای مسلح و دستاوردهای فناورانه نظام جمهوری اسلامی عصبانی و ناراحت هستند.