یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: امیر سرتیپ واحدی با تاکید بر اینکه والدین نظارت کامل داشته باشند و نگذارند فرزندانشان در دام فضای مجازی بیفتند گفت: اتفاقات اخیر نتیجه آموزش‌های نادرست فضای مجازی است و باید بیش از پیش بر فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اسبق امور خارجه و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در مقاله‌ای تفصیلی با نگاه به وقایع و ناآرامی‌های اخیر در کشور، به مسئله حفظ ایران در برابر تجزیه و حراست علمای بزرگ در طول تاریخ از منافع ملی پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: متاسفانه شاهد جوانانی هستیم که در حال انجام کارهایی به صورت هیجانی هستند که اگر بعداً کلاه خود را قاضی کنند خواهند گفت که این رفتارها هیجانی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محسن صوفی، رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا با حضور در برنامه «گفتگوی اجتماعی» در مورد انضباط اجتماعی و رعایت مقررات راهنمایی و راهنمایی گفت: پلیس راهور نقش تصویب کننده در جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ندارد و تنها نقش پیشنهاد دهنده دارد. وی افزود: بر اساس ماده 21 و22 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی میزان جریمه‌ها به تصویب هیات...

خبرگزاری مهر

نمایندگی دائم ایران نزد سازمان ملل در نامه‌ای به شورای امنیت تاکید کرد: دیپلماسی به حضور تروریست‌ها در شمال عراق پایان نداد، ایران ناگزیر به استفاده از نیروی نظامی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرداد ماه سال 1396 رسیدگی به پرونده فوت ناپدری حمید صفت خواننده مشهور زیرزمینی در جنوب تهران در دستور کار بازپرس ویژه قتل وقت دادسرای امور جرائم‌جنایی و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: علیرضا بیرانوند که به دلیل مصدومیت در تمرین تیم ملی شرکت نکرد، مشکلی برای بازی مس رفسنجان ندارد.

خبرگزاری مهر

پس از 17 سال قرار است از 22 بهمن امسال طرح پلاک سوم در کشور اجرایی شود، این طرح در مرحله طراحی «ریدر» قرار دارد تا بتواند از خروج سرمایه ملی جلوگیری کند.

خبرگزاری دانشجو

دفتر نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در نامه‌ای به رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد: با توجه به اقدامات مخرب و آشوب‌زای گروهک‌های تروریستی علیه مردم و امنیت ملی ایران و بی توجهی به هشدار‌ها و اعتراضات مکرر در این رابطه، کشورمان انتخابی جز اعمال حق خود و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت. جمهوری اسلامی ایران بار‌ها تروریسم را خطر مشترک...

وب‌گاه مشرق نیوز

تساوی تیم های خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان با حواشی عجیبی همراه شد.

وب‌گاه گسترش

پرونده حمید صفت؛ خواننده زیرزمینی برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام دادسرای امور جرائم جنایی ارجاع داده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفتر نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد در نیویورک در نامه‌ای به رئیس دوره‌ای شورای امنیت سازمان ملل اعلام کرد: با توجه به اقدامات مخرب و آشوب‌زای گروهک‌های تروریستی علیه مردم و امنیت ملی ایران و بی توجهی به هشدارها و اعتراضات مکرر در این رابطه، کشورمان انتخابی جز اعمال حق خود و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اولین ویژه برنامه جام جهانی معاونت سیما از جمعه 22 مهرماه، روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.