یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دریادار تنگسیری گفت: هر کس بخواهد خدشه ای به امنیت ما وارد نماید با پاسخ قاطع و پشیمان کننده جمهوری اسلامی مواجه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت گفت: با توجه به اینکه هنوز زیرساخت های لازم برای پرداخت یارانه بصورت کالابرگ الکترونیکی فراهم نشده است در حال حاضر همین رویه پرداخت یارانه ها بصورت نقدی ادامه خواهد داشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع ارمنستان امروز (سه شنبه) اعلام کرد که در حدود ساعت 22:10 شب گذشته (دوشنبه)، یگان نیروهای مسلح جمهوری آذربایجان به مواضع نظامی ارمنستان در بخش شرقی مرز ارمنستان - جمهوری آذربایجان تیراندازی کرد.

خبرگزاری مهر

معاون اداری مالی وزار ت علوم گفت: دشمنان فکر کرده‌اند که می‌توانند دانشگاه‌ها را توسط چند شبکه رسانه‌ای تخریب کنند، که خیالی باطل است.

خبرگزاری مهر

بجنورد - معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به آمار سایت رسمی ان بی سی آمریکا، گفت: هیأت دادگستری آمریکای مدعی حقوق بشر اعلام کرد در سال 2019 بیش از 4200 نفر در زندان‌های این کشور کشته شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی دولت درباره سرنوشت اینستاگرام و واتساپ: با استانداردهای دوگانه مواجه هستیم / اینستاگرام تصویر سردار سلیمانی را حذف می‌کند، اما تصاویر آموزش خشونت، تروریسم و سوءاستفاده از کودکان را منتشر می‌کند / کارگروه تشکیل شده تا اقدامات خلاف قانون و آشوب آفرینی‌های پلتفرم‌ها باعث نشود که به کسب و کار‌ها ضرر وارد شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

متقاضیان دریافت وام هلال احمر باید به شعب جمعیت هلال احمر در استان خود مراجعه کنند و درخواست دریافت وام کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: آتش سوزی ظهر امروز (سه شنبه) در ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر این استان با تلاش تیم های اطفای حریق و امداد و نجات این سازمان مهار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امیرحسین شفیعی کارگردان و مدیر فرهنگی با حکم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به دبیری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منصوب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستایشی گفت: زیبنده مردم نیست که به افراد به نظر شاخص که اعتماد کردند، این چنین کنند. اگر کسی پای رسانه ملی ننشیند و سریال آنها را نبیند، اینها اقبالی ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مهاجری، خطاب به رستم قاسمی درباره اعطای زمین رایگان به مردم نوشت: نگران نیستید با این جور گفتارها و رفتارها کاپ ناکارامدترین دولت تاریخ ایران از آقای احمدی نژاد پس گرفته شود و به دولت آقای رئیسی تعلق گیرد؟

وب‌گاه گسترش

گویا از هفته قبل برخی از مردم پیامکی دریافت کرده‌اند که می‌توانند با ارسال برخی از اطلاعات خود مانند کد ملی، شماره تماس سرپرست و اعضای خانوارها برای دریافت این وام ثبت‌نام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم اراک گفت: مانند روسیه، چین و خیلی از کشور‌های دیگر که اینترنت داخلی دارند باید اول اینترنت داخلی را راه اندازی کنیم و بعد به سراغ فیلتر کردن برویم. نمی‌شود دور خودمان را دیوار بکشیم و با دنیای بین الملل ارتباط نداشته باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

از سوی دیگر روشن است که تنگناهای مالی، دولت را مجبور به کاهش شدید یارانه و آزادسازی قیمت کالاهای اساسی و دارو و همزمان وضع قوانین جدید مالیاتی کرده است، اگر مالیه دولت جور بود به دنبال کوپن نمی‌رفتند.

خبرگزاری دانا

رائد برقاوی، روزنامه نگار و اقتصاددان در این کتاب تجربه خود را از همراهی و مطالعه شیوه زمامداری محمد بن راشد، حاکم دبی به رشته تحریر در آورده است.