یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

وب‌گاه خبر آنلاین

هدف آنان، ایجاد مرز میان «ما» و «آن ها» است. دوگانه سازی ای که حذف یکی و اثبات دیگری را دنبال می کند، و در نهایت ایجاد جامعه ای بی ثبات، فقیر و دائم در ستیز سیاسی یا طبقاتی را رقم می زند. جامعه ای بی ثبات با روان نژندی های گسترده، عقب ماندگی و عدم توسعه مضاعف. از ویژگی های چنین جامعه ای «حق تبلوری» است: دیگران بدند و ما خوب، دیگران آلوده اند و ما پاک.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سوده نجفی گفت: درخواست می‌کنم معبری به نام شهید سلمان امیر احمدی و دیگر شهدای مدافع امنیت نامگذاری شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نتایج پس از تایید قرعه‌کشی توسط نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو (پنل کاربری>استعلام قرعه کشی) اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاترین کولونا در مصاحبه با رادیو «فرانس انفو» درحالی از بازداشت 5 فرانسوی در ایران سخن گفت که پیشتر پاریس تعداد این افراد را 4 نفر اعلام کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درگیری گروهی از زندانیان محکوم به قصاص در زندان لاکان رشت با یکدیگر به جدالی تمام عیار تبدیل شد و برای ساعتی کنترل بخشی از زندان را از دست مأموران خارج کرد

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر دادرس گفت: این قابلیت بالقوه در نیروی هوایی ارتش وجود دارد که با رصد تهدیدات در کوتاه‌ترین زمان ممکن با هرگونه رفتار تهدیدآمیزی مقابله کند.

خبرگزاری دانا

مصطفی قرائی گفت: خط قرمز من ولایت فقیه و رهبری است ورزشکار باید با ولایت باشد وگرنه دچار انحراف می‌شود.

وب‌گاه گسترش

مرد جوان که دوستش را به طرز فجیعی کشته و فراری بود 12سال بعد از جنایت پای میز محاکمه ایستاد و خودش را بی گناه خواند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی خطیبی، مدیرعامل ایران‌خودرو شب گذشته گفت: به دلیل اختلاف قیمت بازار و کارخانه، فروش خودرو برای ما با زیان است. با عرضه هایما در بورس از ضرر خارج شدیم.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع، 33 نکته ایمنی و کاربردی در سفر را برای گردشگران ایرانی شرح داده؛ نکاتی که توجه به آنها برای هر گردشگری ضروری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترجمه گزارش سازمان پزشکی قانونی این است که خانم مهسا امینی در هنگام مواجهه با فشار روانی ایجادشده به دلیل اختلال در محور هیپوتالاموس - هیپوفیز ناتوان از ترشح هورمون هیپوفیز بوده که در نتیجه چنین امری آدرنالین بالا رفته و او را دچار تروما کرده است. حال این سؤال از شما قابل طرح است که اگر متوفیه در آن زمان، فشار روانی را تجربه نمی‌کرد و به‌طور طبیعی نیازمند سطح بالای هورمون کورتیزول نبود،...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور با بیان اینکه 20 درصد مصدومان تصادفات قطع نخاع می شوند، گفت: خودروساز به جای ورق کم کربن، حلبی در خودروها کار کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران اعلام کرد که دلیل جمع‌آوری سطل‌های زباله موضوعات امنیتی بوده و شهرداری دستور را اجرایی کرده است.

خبرگزاری دانا

‌رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از افزایش ابر و بارش پراکنده باران در 5 استان و کاهش دما در استان‌های ساحلی دریای خزر خبر داد.