جمعه 21 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: برای "بعضی‌ها"، سکوت، غیرممکن است انگار. حرف می‌زنند، حرف می‌زنند، حرف می‌زنند. هزینه می‌تراشند اما چون قرار نیست از جیب خودشان پرداخت شود عین خیالشان نیست. تازه خیالشان جمع است و خاطرشان آسوده که نه تنها کسی برای این همه هزینه تراشی از آنان سؤال نخواهد کرد که فاکتورهایشان هم بی‌هیچ مشکلی پرداخت خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سیدمحمد صدر گفت: من دو ماه پیش با سردار اشتری راجع به عملکرد گشت ارشاد صحبت کردم. به ایشان گفتم، «این گشت ارشاد با این عملکردی که دارد - می دانم خودتان نمی دانید - ولی در واقع دارید ایده ای را دنبال می کنید که قبلا کسانی مانند منافقین مطرح می کردند و نتوانستند عملی کنند.

خبرگزاری دانا

وزارت امورخارجه عربستان صبح پنجشنبه در واکنش به خشم آمریکا از همراهی دولت ریاض با روسیه برای کاهش تولید نفت در بیانیه‌ای اعلام کرد: ریاض هیچ دیکته و رفتاری را نمی‌پذیرد که با هدف منحرف کردن تلاش‌ها برای حمایت از اقتصاد جهانی انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر

سرخپوشان پرسپولیس که در دو دیدار اخیر خود امتیازات حساسی را از دست داده‌اند و در صدر جدول شریک پیدا کرده‌اند، برای پایان دادن به این شرایط باید از سد تیمی بگذرند که باخت نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برخی گروه‌های سیاسی داخلی کشور هم از رهگذر گشت ارشاد نان می‌خورند؛ چراکه گشت ارشاد به نمادی برای جریان سیاسی اصولگرا تبدیل شده که وقتی به قدرت می‌رسد، این گشت ارشاد به حرکت درمی‌آید و اظهار وجود می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سلیمی گفت: به طور میانگین هر سال 20 هزار و 527 نفر بر اثر تصادفات رانندگی جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هفته‌ی نهم لیگ برتر روز پنج شنبه با چهار دیدار آغاز می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرق نوشت: نماینده تبریز گفت: گفته می‌شود که نیروی انتظامی از من و آقای رحیمی جهان‌آبادی، آقای نوری‌قزلجه و احتمالا آقای پزشکیان شکایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادگاه پس از محاکمه مجدد حمید صفت، به دلیل اینکه متوفی بیماری زمینه‌ای داشته است قتل عمد را به قتل غیرعمد تشخیص داد.

خبرگزاری دانا

یک مقام ناتو می‌گوید حمله اتمی روسیه احتمالاً با پاسخ فیزیکی ناتو روبرو خواهد شد.

وب‌گاه الف

رهبری می‌فرمایند: امروز نهضت اسلامی در دنیای اسلام شیعه و سنی نمی‌شناسد؛ شافعی و حنفی و جعفری و مالکی و حنبلی و زیدی نمی‌شناسد؛ عرب و فارس و بقیه‌ی قومیت‌ها را نمی‌شناسد؛ در این میدان عظیم، همه هستند.

وب‌گاه الف

کم نیستند خانواده‌هایی که برای فرزند آوری تلاش می‌کنند اما به دلایل گوناگون تاکنون نتوانسته‌اند صاحب فرزند شوند؛ یکی از روش‌های برخوردار شدن از نعمت فرزند، مراجعه به مراکز معرفی شده سازمان بهزیستی برای پذیرش فرزند خوانده است.

وب‌گاه عصر ایران

دو خانم خارجی از مرحوم علامه طباطبایی، سؤالات فلسفی داشتند. حجاب درستی هم نداشتند. مترجم به آنها تذکر حجاب می‌دهد و علامه می گوید که چرا به آنها تذکر دادید؟ ما باید آدم باشیم... می گویند اگر درباره حجاب کوتاه بیاییم، قضیه «آندلس» رخ می‌دهد؛ این تشابهات، درست نیست.

وب‌گاه 55 آنلاین

حکم حمید صفت مبنی بر پرداخت دیه در مرحله اجرا قرار گرفت.