جمعه 21 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

چهار دیدار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز در چهار شهر برگزار می‌شود و تیم‌های مدعی و بالانشین به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید حسن خمینی گفت: توهین وتحقیر، جز عصبانی کردن و دامن زدن به شعله هایی که نه شیعه و نه سنی را می خواهند، فایده ای ندارد و تعبیر بسیار لطیف رهبر معظم انقلاب در عناوین «شیعه انگلیسی» و «سنی آمریکایی» در همین زمینه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اظهارات اخیر جو بایدن درباره جدی گرفتن صحبت‌های پوتین که از هر وسیله ای در جنگ اوکراین استفاده خواهد کرد و «طرح بحث احتمال برخورد هسته ای» و به‌کار بردن واژه «آرماگدون» و ارجاع به بحران موشکی کوبا در 1962 برای همه دست‌اندرکاران مسائل بین المللی در خارج از آمریکا و برای تحلیلگران آمریکایی در داخل این کشور بی تردید ضربه و شوکی در خور عنایت بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یادگار امام با برشمردن شروط و لوازم «گفت‌وگو» گفت: گفت و گو برای مجاب کردن همدیگر نیست، بلکه برای پرداختن به دردهای مشترک و یافتن راهکار برای این مشکلات است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: نماینده تبریز گفت: گفته می‌شود که نیروی انتظامی از من و آقای رحیمی جهان‌آبادی، آقای نوری‌قزلجه و احتمالا آقای پزشکیان شکایت کرده است. البته هنوز ابلاغیه‌ای رسمی به من ارائه نشده که بدانم مثلا به دادگاه شکایت شده و آن شکایت را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع داده‌اند، اما از همکاران چنین چیزی را شنیده‌ام.

خبرگزاری مهر

سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب، بر ایستادگی پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دشمنان انقلاب اسلامی ایران نیز اعم از ریگان، بوش پدر، صدام‌، رجوی و... در طول چهل و چندسال گذشته بارها خواب و خیال براندازی این نظام نبوی را در سر پروراندند اما همه آنها خوراک مار و مور شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه ترکیه با انتشار بیانیه‌ای در واکنش به گزارش سال 2022 کمیسیون اروپا گفت: اتهامات نادرست اتحادیه اروپا را کاملاً رد می‌کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگرچه آشوب‌های اخیر به لحاظ بدنه اجتماعی به واقع دست خالی بود اما حمایت‌های سیاسی، رسانه‌ای، اطلاعاتی و نظامی بیگانگان به میزان قابل توجهی نسبت به اغتشاشات مشابه در سال‌های پیشین ارتقا یافته بود. همین امر نشانگر جدی بودن تهدید امنیتی علیه یکپارچگی ملی ایرانیان داشت. د

وب‌گاه عرشه آنلاین

الیاس حضرتی: به صداوسیما فشار بیاورید تا صداهای دیگر را هم بشنود، به آنها تریبون دهد، هر یک نفر ایرانی که به مخاطبین اینترنشنال و بی‌بی‌سی اضافه شود مقصرش شما و عملکرد ضعیف مدیران جمهوری اسلامی در حوزه رسانه است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حافظ به عنوان نماد بزرگ هویتی است، گفت: ایران بزرگ ما در پناه ادبا، شعرا و عرفایی مانند حافظ در راس فرهنگ و هنر در جهان اسلام و در کشورهای منطقه می‌درخشد.

خبرگزاری مهر

رباط کریم - رئیس پلیس امنیت عمومی فراجا گفت: دشمن اکنون بر جنگ ترکیبی با ابعاد شناختی، فکری و فرهنگی تمرکز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الیاس حضرتی، مدیر مجموعه رسانه‌ای اعتماد، در نامه‌ای خطاب به علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی، درباره نحوه برخورد با رسانه‌ها در اعتراضات اخیر، نگاه امنیتی به این موضوع و همچنین برخوردها با معترضان، دانشجویان و خبرنگاران هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: یکی از مقامات ارشد امنیتی گفت: انتخاب حجاب به‌عنوان نقطه دوقطبی‌سازی کاملاً طراحی شده است و بر اساس یک طراحی این موضوع را انتخاب کرده‌اند، زیرا هیچ موضوع دیگری نمی‌توانست اینها را به اینجا برساند. ما موضوعات اقتصادی و سیاسی نداشتیم، اما این مسائل به موضوعات امنیتی تبدیل نشد، اما این شکست‌ها و حتی موضوعی همچون سلام فرمانده و حمایت گسترده نوجوانان که شاهد آن بودیم،...