یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

انتظام و امنیت

انتظام و امنیت

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با گرامیداشت یادروز حافظ گفت: نام حافظ بزرگ در همه جا جزیی از نمادهای تمدنی ایران است؛ هر جا نام ایران و تمدن پرشکوه ایران اسلامی است با نام بزرگان فرهنگ و هنر به ویژه حافظ گره خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عزت‌الله ضرغامی اخیرا در توییتی نوشته است: «مدتی پیش در مورد ستاد امر به معروف توییتی زدم و مورد گله قرار گرفتم که چرا این نهاد مقدس را تضعیف می‌کنم؟ امروز که ظاهرا همه‌یِ آن دوستان به همین نتیجه رسیده‌اند، می‌گم: «باباجون مردم اگر نخوان امر به معروف بشن باید کیو ببینن؟»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر نخستین کنگره ملی شعر وحدت اسلامی، از ارسال اشعار بیش از 700 شاعر اهل تسنن و تشیع در این کنگره خبر داد.

خبرگزاری دانا

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت اعلام کرد: با توجه به اقدامات مخرب و آشوب‌زای گروهک‌های تروریستی در شمال عراق علیه مردم و امنیت ملی ایران و بی توجهی به هشدارها و اعتراضات مکرر، ایران انتخابی جز اعمال حق خود و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در بیست و ششمین سالروز گرامیداشت حافظ در تالار حافظ شیراز بیان کرد: سال‌ها و قرن‌ها است که نام حافظ بزرگ جزو نماد‌های ملی و فرهنگی ایران اسلامی است و هرجا نام ایران و تمدن پرشکوه ایرانی و اسلامی است نام حافظ نیز به گوش می‌رسد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: در تمامی جغرافیای ایران زمین نام و یاد حافظ درخشان...

وب‌گاه الف

3 هزار نفر از معلمان کشور در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب بر تداوم نقش‌آفرینی خود در رسیدن به تمدن نوین اسلامی و حفظ و حراست از اندیشه‌های دانش‌آموزان تأکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید ادعا کرد ایالات متحده در استراتژی جدید امنیت ملی خود به همکاری با شرکا و متحدانش برای افزایش توان بازدارندگی آنها در برابر فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران، ادامه خواهد داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، شایعه رسانه‌های معاند درباره آوردن تانک به سنندج و خون‌ریختن جوانان را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امام جمعه تبریز فعال شدن گروهک‌های تجزیه‌طلب و تکفیری در شمال‌غرب و جنوب شرق در حوادث اخیر را مورد اشاره قرار داد و گفت: آشوبگران با صحنه‌سازی های تند و اقدامات خشن و آتش افرزوی، خلاء بزرگ عدم همراهی اکثریت مردم را پُر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نامه ایران به شورای امنیت سازمان ملل درخصوص حمله به مقر تروریست‌ها در شمال عراق آمده است؛ ایران ناگزیر به استفاده از نیروی نظامی در شمال عراق شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند، اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به رئیس شورای امنیت اعلام کرد: ایران انتخابی جز اعمال حق و پاسخ متناسب به حملات تروریستی نداشت.

وب‌گاه گسترش

‌از هفته قبل خبر رسید که مشمولان یارانه می‌توانند وام 10 میلیونی بدون کارمزد دریافت کنند. این در حالی است که پیگیری‌ها نشان می‌دهد چنین وامی وجود ندارد و سازمان‌های دولتی از آن بی‌خبرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام ارشد دولت اوکراین روز چهارشنبه گفت که ارتش روسیه تنها در دو روز موفق شده 30 درصد زیر ساخت‌های انرژی این کشور را تخریب کند.

خبرگزاری دانا

روزها و شب‌ها از پی یکدیگر می‌روند اما عهد و پیمان ما با شما کهنه نخواهد شد. ما به یاد شهدای معلم این انقلاب و بر اساس وظیفه مُسلم‌مان خیال خام غارت میهن عزیزمان را که با هجوم دشمنان به دین و فرهنگ اصیلمان نمایان شده است، ناکام خواهیم گذاشت.