شنبه 14 مهر 1403

انتقاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از کمیسیون تلفیق مجلس

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
انتقاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از کمیسیون تلفیق مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در صفحه ویراستی خود نوشت: «مصوبه روز شنبه 29 مهرماه 1402 مجلس شورای اسلامی در خصوص بند چ ماده 75 لایحه برنامه هفتم توسعه، با مواد 3 و 9 به ویژه بند (د) ماده 3 اساسنامه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مصوب مقام معظم رهبری و فرمانده معزز کل قوا مغایرت دارد. علی‌رغم تذکر و تأکید کمیسیون فرهنگی و تعدادی از نمایندگان و قول رئیس و نایب رئیس کمیسیون تلفیق مبنی بر اصلاح، متأسفانه به هر دلیل اصلاح نگردید.

وی افزود: از رئیس و نمایندگان محترم مجلس درخواست داریم تا هر چه سریع‌تر این مصوبه را با اضافه کردن «بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» به بند (چ) ماده 75 لایحه برنامه هفتم توسعه اصلاح کنند.

کارگر با اشاره به اینکه بیش از 2 هزار و 500 یادمان شهدای والامقام گمنام دفاع مقدس در سراسر کشور داریم، نوشت: در حال حاضر تعداد 24 مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در استان‌های کشور فعال است و ان‌شاءالله 5 موزه هم در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان این ویراستی افزود: 58 یادمان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، هرمزگان و بوشهر در طول سال مورد بازدید میلیون‌ها نفر، به ویژه جوانان و نوجوانان، دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های ایرانی از سراسر کشور و عزیزان غیرایرانی از سایر کشورهای جهان در قالب کاروان‌های راهیان نور قرار می‌گیرد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

مجلس شورای اسلامی

بهمن کارگر بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه هفتم توسعه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
انتقاد رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از کمیسیون تلفیق مجلس 2