یک‌شنبه 8 مهر 1403

انتقام خون سیدحسن نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
انتقام خون سیدحسن نصرالله نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود

در پی شهادت حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان، بیانیه‌ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَلیُقَاتِل فِی سَبِیلِ اللَهِ الَذِینَ یَشرُونَ الحَیَاهَ الدُنیَا بِالآخِرَهِ وَمَن یُقَاتِل فِی سَبِیلِ اللَهِ فَیُقتَل أَو یَغلِب فَسَوفَ نُؤتِیهِ أَجرًا عَظِیمًا» (نساء /74)

شهادت عالم مبارز و مجاهد نستوه و فداکار جناب آقای سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به مردم و دولت لبنان، مقاومت فلسطین، رزمندگان جبهه مقاومت، شیعیان و ملت‌های مسلمان، تمامی شیفتگان ایشان و آزادی‌خواهان در سرتاسر دنیا و رهبر معظم انقلاب تسلیت عرض می‌کنم.

سیدحسن نصرالله، اسطوره جهاد و مقاومت، شخصیتی برجسته و ماندگار در تاریخ معاصر جهان اسلام است که عمر شریف خود را وقف مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از مظلومان کرد و به نمادی از مقاومت و پایداری تبدیل شد. ایشان همواره حامی مظلومان فلسطین بود و در راه آزادی قدس شریف سالیان سال در برابر رژیم صهیونیستی ایستاد و مبارزه کرد و آن‌ها را دچار استیصال کرد.

شهادت، آرزوی این مرد بزرگ و الهی بود که سرانجام بدان دست یافت. او همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط شقی‌ترین، خبیث‌ترین و درنده‌ترین افراد به شهادت رسید تا بار دیگر نشان داده شود، جبهه مقاومت در مسیر حق و صواب ایستاده و در حال دفاع از اسلام و انسانیت است.

همانگونه که با شهادت سیدعباس موسوی و فرماندهان حزب‌الله لبنان، مسیر مقاومت متوقف نشد و بلکه روز به روز قدرتمندتر شد، با توجه به اینکه حزب‌الله ساختارمند و دارای ذخیره انسانی شجاع و مبارز است، مسیر افزایش قدرت حزب‌الله ادامه خواهد یافت.

رژیم صهیونیستی بدون شک پاسخ جنایت اخیر خود را با قدرت دریافت خواهد کرد و این مسیر دیوانه‌واری را که آغاز کرده، آغازی بر پایان نزدیک خودش خواهد بود. انتقام خون سیدحسن نصرالله گرفته خواهد شد و آن انتقام نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

از هم اکنون نیز مشاهده خواهیم کرد که ملت‌های مسلمان و مردم جهان چگونه به سید مقاومت ابراز علاقه و ارادات خواهند کرد و این را باید در برابر نفرت عمومی مردم جهان از رژیم جنایتکار صهیونیستی قرار داد.

رژیم متوحش و کودک‌کش صهیونیستی در افکار عمومی و باورهای مردم جهان دچار شکست بزرگی شده و به حول و قوه الهی با ضربات سهمگینی که از رزمندگان مقاومت دریافت خواهد کرد، به نابودی خواهد رسید.