سه‌شنبه 17 مهر 1403

انجام 152 پرواز در بازه زمانی اربعین با نرخ مصوب به نجف و بغداد

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
انجام 152 پرواز در بازه زمانی اربعین با نرخ مصوب به نجف و بغداد

سخنگوی شرکت هواپیمایی گفت: برای بازه زمانی اربعین 152 پرواز در مسیر‌های مشهد، تهران و فرودگاه پیام به مقاصد نجف و بغداد در نظر گرفته شده است.

مرضیه جعفر زاده گفت: برای بازه زمانی اربعین که از 27 مرداد ماه شروع و تا 20 شهریور ادامه دارد، هواپیمایی تابان در مجموع 152 پرواز برای مسیر‌های بغداد و نجف در نظر گرفته است.

به گفته سخنگوی تابان، از این 152 پرواز در بازه زمانی اربعین 18 پرواز مربوط به مشهد - بغداد، 6 فرودگاه بین المللی امام خمینی - بغداد، 4 پرواز فرودگاه پیام - نجف، 18 پرواز فرودگاه بین المللی امام - نجف و 30 پرواز فرودگاه مشهد - نجف است.

او می‌گوید: میزان صندلی که برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده 24 هزار صندلی است و فروش تمامی بلیت‌های نجف و بغداد با نرخ مصوب 8 میلیون تومان رفت و برگشت است که بخشی از فروش بلیت‌ها به صورت حضوری و بخشی دیگر به صورت اینترنتی است.

روز گذشته هم سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرده بود که فروش بلیت پرواز‌های اربعین همزمان با آغاز عملیات اربعین شروع شده و بخشی از فروش بلیت‌ها به صورت حضوری و بخشی دیگر به صورت اینترنتی است که برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و دلالی به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد یک کاربر بیش از 9 بلیت تهیه خریداری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی