سه‌شنبه 29 خرداد 1403

اندی رابرتسون: باید برگردیم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اندی رابرتسون: باید برگردیم

اندرو رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند، پس از شکست سنگین 5-1 مقابل آلمان در بازی افتتاحیه یورو 2024 در مونیخ، اذعان کرد که تیمش در نیمه اول کاملا اشتباه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استیو کلارک در حالی که یک بازیکن کمتر داشتند، با گل‌های فلوریان ویرتس، جمال موسیالا و یک ضربه پنالتی از کای هاورتز که بعد از کارت قرمز رایان پورتئوس به دست آمد، در نیمه اول با نتیجه 3-0 عقب افتادند.

بازیکنان تعویضی آلمان، نیکلاس فولکروگ و امره جان در نیمه دوم پس از یک گل به خودی از آنتونیو رودیگر موفق به گلزنی شدند.

او در مصاحبه با "آی‌تی‌وی" گفت: «ما در نیمه اول همه چیز را اشتباه انجام دادیم. عملکرد خوبی نداشتیم، به اندازه کافی جنگنده نبودیم و اجازه دادیم بازیکنان خوب آلمان صاحب توپ شوند. آنها برنامه بازی داشتند، ما هم داشتیم، اما برنامه آنها به مراتب بهتر از برنامه ما عمل کرد. این به خاطر تمرین نبود، بلکه به این دلیل بود که نمی‌توانستیم آن را در زمین پیاده کنیم. وقتی موقعیت‌های بزرگ فرا می‌رسد، باید این کار را انجام دهید و متاسفانه ما در نیمه اول این کار را نکردیم. در نیمه دوم که 10 نفره شدیم، به نظرم بچه‌ها عملکرد خوبی داشتند. ما در اینجا هواداران زیادی داریم، اما امروز بسیار ناامیدکننده بود. ما مقابل میزبان در بازی افتتاحیه، بازی می‌کردیم. سخت‌تر از این نمی‌شود، اما باید به سرعت برگردیم زیرا اشتباهات زیادی کردیم و باید آنها را برطرف کنیم. آنها در تمام نقاط زمین عالی بودند و کار را برای ما بسیار سخت کردند و برای هر چیزی که ما داشتیم پاسخی داشتند. فکر نمی‌کنم ما با حداکثر توان خود بازی کرده باشیم. باید خودمان را تکان دهیم و دوباره شروع کنیم. پنج روز تا بازی با سوئیس فرصت داریم، باید مثبت باشیم و دوباره تلاش کنیم.»

اندی رابرتسون: باید برگردیم 2