جمعه 13 مهر 1403

انصراف قایقران زنجانی از حضور در المپیک توکیو، تصمیم شخصی بوده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
انصراف قایقران زنجانی از حضور در المپیک توکیو، تصمیم شخصی بوده است

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به انصراف بهمن نصیری، قایقران زنجانی از حضور در بازی‌های المپیک توکیو گفت: این یک تصمیم شخصی بوده که خود نصیری گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انصراف بهمن نصیری، قایقران زنجانی از حضور در مسابقات المپیک توکیو، تصمیم شخصی بوده که خودش گرفته و ما نیز از این تصمیم، متعجب و شگفت‌زده شدیم.

وی با بیان اینکه پیگیر این موضوع هستیم، خاطرنشان کرد: هفته گذشته، پیگیری‌ها و رایزنی‌های متعددی در این زمینه از سوی ندیرکل ورزش و جوانان استان صورت گرفت.

امانی با بیان اینکه از 2 قایقران ایرانی، یک نفر باید برای حضور در بازی‌های المپیک انتخاب شود که یکی از این 2 نفر، نصیری است، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان طی هفته گذشته با رئیس فدراسیون قایقران و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دیدار و رایزنی کرد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان در این زمینه، همراه با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با بیان اینکه حتی مدیران ارشد استان نیز درگیر این موضوع شده‌اند، تصریح کرد: تمام همت، تلاش و حمایت مدیران استان بر این بوده که بهمن نصیری در المپیک توکیو حاضر شود.

امانی با بیان اینکه علت این انصراف باید بررسی شود، خاطرنشان کرد: در تمام توان، ظرفیت و پتانسیل‌ها برای حضور نصیری در المپیک، استفاده شده و کماکان نیز پیگیر موضوع هستیم.

انتهای پیام /