چهارشنبه 11 مهر 1403

انقلاب به برکت مکتب، ولایت و مردم به اقتدار رسیده است

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
انقلاب به برکت مکتب، ولایت و مردم به اقتدار رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز در جمع مردم اسلامشهر در سالروز راهپیمایی 22 بهمن، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت مثلث مکتب، ولایت و مردم به اقتدار و استقلال رسیده و در برابر استکبار ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت و موقعیت ایران در دوران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: تا قبل از سال 57 و پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران اسیر و وابسته به بیگانگان بوده و مدیران دستگاه‌های حاکمیتی و مدیریتی کشور سرسپرده بیگانه بودند و کوچک‌ترین اختیاری از خود نداشتند و در چهارچوب عهدنامه کاپیتولاسیون با اراده آمریکا و اسرائیل برای تأمین رضایت بیگانگان فعالیت می‌کردند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر اینکه ملت ما تسلیم تصمیمات آمریکا و استکبار بودند، بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 امروز ما به ملتی و کشوری مقتدر، مدافع مظلومان عالم، مستقل، مبلغ، مولد، دارای نیروی مسلح قوی، تبدیل شده و در برابر استکبار جهانی ایستاده و حتی تهدیدهای دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهد.

حجت الاسلام اکرمی با اشاره به توطئه آمریکا برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی، ابراز داشت: امروز نیروهای مسلح و سپاه ما به توان و قدرتی رسیده‌اند که با موشک پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا را مورد هدف قرار داده و با خاک یکسان می‌کنند و این عملیات تنها یک سیلی کوچک به آمریکا است که بر اساس اظهارات و اعترافات آمریکایی‌ها 109 نفر کشته و ضربه مغزی شده‌اند.

وی سردار سلیمانی را ذره‌ای از اقتدار و صلابت ایران اسلامی دانست و افزود: اگر قرار بر انتقام سخت باشد نیروهای مسلح ما به قدرتی رسیده‌اند که انتقام بسیار سختی را از آمریکا و ایادی استکبار بگیرند و امروز ما به جایی رسیده‌ایم که موشک داشته و پهپاد می‌سازیم و حتی پهپادهای دشمن پیشرفته و مدرن آمریکایی‌ها را سرنگون می‌کنیم

سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن اسلامشهر با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: امروز ما در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، به اقتدار رسیده‌ایم و در صنایع نظامی، دیجیتال، بهداشت و درمان، تولید انواع موشک و ماهواره و داروها مقتدر هستیم و فقط در زمینه اقتصادی مشکلاتی وجود دارد که برای رفع آن باید به قدرت اقتصادی برسیم.

حجت الاسلام اکرمی با تأکید بر توانمندی‌ها و اقتدار به دست آمده، گفت: نباید فقط نیمه خالی لیوان را نگاه کنیم و امروز علی‌رغم تمام پیشرفت‌ها و دستاوردهای خوب، در کشور مشکلات اقتصادی، گرانی و گرانفروشی داریم که علت آن بی‌تعهدی برخی از افراد و مسؤولان در کشور است.

وی با اشاره به فرارسیدن ایام انتخابات، تأکید کرد: انتخابات یک تعهد ملی و داخلی ما است و اگر بخواهیم عاقبت بخیر باشیم و با قدرت در برابر استکبار بایستیم باید در انتخابات دوم اسفند شرکت کنیم و با بصیرت افرادی را از لحاظ کمی و کیفی انتخاب کنیم که در جهت رشد و توسعه کشور گام بردارند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره بر آیه 105 سوره مائده، یادآور شد: اقشار مختلف مردم جامعه باید خودشان را مسؤول و موظف بدانند که با قناعت، پرهیز از اسراف و زیاده روی و با صرفه جویی در مصرف مواد مانع از وابستگی به بیگانگان شویم و به رشد و توسعه و استقلال برسیم.

حجت الاسلام اکرمی بر اهمیت داشتن وجدان کاری در جامعه وانجام امور تأکید و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به پیروزی در مشکلات اقتصادی ضمن توجه به کیفیت و کمیت تولیدات داخلی و پرهیز از مصرف اجناس خارجی باید با انتقاد سازنده و بیان مسائل مطالبه‌گری داشته و امر به معروف و نهی از منکر نیز برای تعالی جامعه در بین اقشار مختلف مردم وجود داشته باشد.

انتهای پیام /67021/ پ / س20

ولایت استقلال انقلاب جامعه روحانیت مبارز اکرمی اسلامشهر 22 بهمن