یک‌شنبه 15 مهر 1403

اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و توهین به پیامبر اعظم جنایتی بزرگ و نابخشودنی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و توهین به پیامبر اعظم جنایتی بزرگ و نابخشودنی است

زنجان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم، سوزاندن مصحف شریف الهی و توهین آشکار به پیامبر اعظم (ص) جنایتی بزرگ و غیرقابل گذشت است.

حجت الاسلام علی ناصر، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرآن کریم، کلام وحی و سرچشمه همه کمالات و کتاب هدایت بشریت و رسول اکرم (ص) نیز پیامبر نور و رحمت است و دشمنان به دلیل هراس از گسترش اسلام در میان جوامع مختلف، تلاش می کنند با انجام این‌گونه اقدامات ناپسند و زشت، در مقابل حقیقت بایستند و برای رسیدن به اهداف نامشروع خود، دست به دسیسه و توهین می زنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه جهان کنونی، بازیچه هوسبازان و قدرت طلبان و چپاولگران شده است و تلاش دارند به هر طریق ممکن ازجمله استفاده از ابزار رسانه ای و امپراطور خبری و عوامل خود فروخته بی‌دین و بی مقدار خود، حوادث دردناک و شرارت آمیزی را برای جهان اسلام رقم بزنند.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه مستکبرین جهان، رشد کمی و کیفی مسلمانان جهان به ویژه شیعیان را بر نمی‌تابند، افزود: شیطان صفتان زشت خو، از زمان پیامبر بوده و امروز نیز هستند و با توجه به اینکه چشم دیدن زندگی بهتر در سایه قرآن و دین را ندارند بنابراین با استفاده از شیوه های زشت و نابخردانه، قلوب امت اسلامی را جریحه دار می کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید براینکه اهانت به قرآن کریم، اهل بیت (ع) و دین اسلام، جزو خط قرمزهای امت اسلام است، گفت: این ویروس‌های منحوس دنبال فرصت هستند تا به هر طریق ممکن به دین مبین اسلام ضربه وارد کنند که این اهانت نیز در همین راستا بوده و به حتم رسوا شده و شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام ناصر افزود: اهانت به قرآن کریم و پیامبر اعظم (ص) در حقیقت اهانت به تمامی ادیان الهی است که قطعا بی پاسخ نخواهد ماند و به همین منظور نیز امروز / پنجشنبه 20 شهریور ماه / از ساعت 18/30 تا 17/30 در محوطه مسجد جامع زنجان، تجمع اعتراض آمیز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

*س_برچسب‌ها_س*