شنبه 14 مهر 1403

اهدای بیش از 4 هزار بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اهدای بیش از 4 هزار بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند کرمانشاهی

در راستای پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور بیش از 4 هزار بسته آموزشی برای توزیع به کمیته امداد استان کرمانشاه تحویل داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، در راستای پویش اهدای بسته های آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفت و گاز خیز کشور4407 بسته جهت توزیع به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تحویل داده شد. این بسته های آموزشی در 9 استان نفت و گازخیز کشور شامل استان های خراسان رضوی، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان، بوشهر، فارس، لرستان، ایلام و خوزستان توزیع خواهد شد.

تلاش میکنیم هیچ دانش آموزی بدلیل مسائل مالی از تحصیل بازنماند 

سلمان محمدی ظهر امروز یکشنبه در این آیین با بیان اینکه قریب به 370 هزار دانش آموز در استان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند و در 24 آموزش پرورش ناحیه و منطقه در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: نزدیک به 50 درصد این دانش آموزان در مرکز استان هستند.

وی افزود: تمام تلاش ما در آموزش و‌پرورش این است که بخشی نگری نکنیم و از جزیره ای عمل کردن بپرهیزیم و شرایطی فراهم شود تا با مشارکت موثر همه شرکای آموزش و پرورش و تمام کسانی که می توانند در امر تربیت دانش آموزان کمک کنند، گامی موثر در این زمینه برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان همه ما کارگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم، تصریح کرد: باید همه ما با کمک هم شرایطی را مهیا کنیم تا دانش آموزان در یک فضای امن و بی دغدغه درس بخوانند و تلاش میکنیم هیچ دانش آموزی در سطح استان بخاطر شرایط مالی از تحصیل بازنماند.

این مسئول با قدردانی از شرکت ملی نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب عنوان کرد: این اقدام موثر و ارزشمند را ارج می نهیم.

محمدی خاطر نشان ساخت: هر جایی از استان اگر دانش آموزی را سراغ دارید که به دلیل مسائل مالی از تحصیل بازمانده است حتما به آموزش و پرورش معرفی شود.

وی با اشاره به اینکه برای تقویت دانش آموزان برنامه های متنوعی تدارک و تفاهم نامه های مختلفی به امضا رسیده است، ادامه داد: 30 درصد دانش آموزان ما حاشیه نشین هستند یعنی از یک میلیون نفر جمعیت کرمانشاه قریب به 300 هزار نفر در حاشیه زندگی میکنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: با تمام وجود در خدمت دانش آموزان هستیم و امیدواریم با کمک شما برای کمک در امر تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و براساس سند تحول بنیادین گام برداریم و آنها را به مراتبی از حیات طیبه برسانیم که یاور آقا امام زمان (عج) باشند و ابن مهم اتفاق نخواهد افتاد مگر اینکه همه ما هم در این زمینه گام برداریم.

انتهای پیام /