دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اوراق بهادار

اوراق بهادار

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سبد درآمد ثابت با امکان سرمایه‌گذاری همزمان در چند بانک و خرید اوراق مرابحه دولتی، می‌تواند سالانه تا 33 درصد سود یا بازدهی کسب کند.

وب‌گاه گسترش

مطالبات معوقه یکی از چالش‌های موجود در سیستم بانکی ایران است که منجر به افزایش حجم تسهیلات غیرجاری می‌شود.

وب‌گاه گسترش

دیروز اغلب نمادهای بازار قرمزپوش بودند و نمادهای فملی، فولاد، شپنا، وبملت، شستا، شتران و شبندر بیشترین اثر کاهشی را بر شاخص داشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: صندوق‌های سرمایه‌گذاری در راستای افزایش تنوع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه ایجاد شده‌اند و مناسب افرادی هستند که وقت و دانش کافی برای تجزیه و تحلیل بازار ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بورس تهران روز منفی دیگری را پشت سر گذاشت، با این تفاوت که سهامداران دیگر شاهد حمایت حقوقی‌ها نبودند؛ اتفاقی که در اولین روز هفته رقم خورده بود. در راستای پیش بینی بورس روز میانی هفته اما می‌توان با توجه به اخبار مثبتی که به بازار سرمایه تزریق شده، انتظار بازگشت نماگرهای سهامی به ریل مثبت را داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نام «هُلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس» این روزها با نام باشگاه فوتبال استقلال عجین شده است؛ نهادی متمول که از کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس ایجاد شده و هفته گذشته 85 درصد سهام این باشگاه پرطرفدار تهرانی را در بورس خرید اما همین هلدینگ یکی از بدهکارانی است که هنوز سود سهام عدالت را واریز نکرده است و پرداخت سود سهام 49 میلیون ایرانی را با اخلال مواجه کرده است.

وب‌گاه گسترش

با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از وضعیت الزامی خارج شده و به عهده بورس و فرابورس قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نپرداختن به موقع سود سهام عدالت موجب شد تا جاماندگان در خردادماه منتظر دریافت سود سهام عدالت خود باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نپرداختن به موقع سود سهام عدالت موجب شد تا جاماندگان در خردادماه منتظر دریافت سود سهام عدالت خود باشند.

وب‌گاه ورزش سه

برای چندمین روز متوالی، سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به صف خرید نشست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور اقتصادی و دارایی اولین مرحله حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 را در روز سه شنبه مورخ 11 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت امور اقتصادی و دارایی اولین مرحله حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 را در روز سه شنبه مورخ 11 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصویب هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار، بازارگردانی از حالت الزامی خارج و در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت.