یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه فرارو

دره باستانی «شیرز» در 45 کیلومتری شمال شرق کوهدشت و بر سر راه رودخانه «سیمره» واقع شده است.

وب‌گاه فرارو

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان، ساعت شروع به کار ادارات در ایام شب قدر را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: در ایام شب قدر تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جانشین پلیس‌راه دماوند از انحراف مسیر یک دستگاه خودروی پراید در محور دماوند - تهران خبر داد و گفت: این حادثه به علت خواب الودگی راننده رخ داد و طی آن یک نفر مصدوم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کردستان گفت: در ایام شب قدر تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان با تأخیر شروع به‌کار خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از حادثه کوهستانی و سقوط 4 نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال 1403 وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور: در تریاژ اولیه کارشناسان اورژانس تعداد مصدومان این تصادف هولناک 4 نفر ارزیابی شد که متأسفانه 2 نفر از مصدومان قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بودند.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) بر اثر تصادف با یک دستگاه تریلر خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس و دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

کتر بهرام عین‌اللهی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز اورژانس با حضور 26 هزار نفر به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان در تعطیلات نوروزی هستند.

وب‌گاه فرارو

عین‌اللهی گفت: در 5 هزار و 500 بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده است، 7 تن مواد غذایی فاسد در قم معدوم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: در نوروز امسال شاهد کاهش 6 درصدی مأموریت‌های اورژانس بودیم و در حال حاضر تعداد 26 هزار نفر از عوامل اورژانس در سراسر کشور به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی هستند. وزیر بهداشت بیان کرد: از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون 182 هزار مأموریت...

وب‌گاه 55 آنلاین

ساعت 21:00 دیشب گزارش انفجار ناشی از نشت گاز در مسجد موسی‌بن جعفر در محله آخمقیه به اورژانس استان اطلاع داده شد. بر اساس اطلاعات تکمیلی، بر اثر نشت گاز و انفجار در محله آخمقیه، 10 نفر مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند و هم اکنون خوشبختانه مصدوم بد حال وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نشت گاز در مسجد موسی بن جعفر انفجاری را رقم زد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشت گاز در مسجد موسی بن جعفر انفجاری را رقم زد.