یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در تشریح فعالیت‌های ویژه در بوستان‌های منطقه همزمان با روز طبیعت گفت: امسال با توجه به تقارن روز طبیعت با بهار قرآن و ضیافت الهی، علاوه بر اقدامات متداول هرساله؛ با تدارک برنامه‌های معنوی برای تقویت نشاط اجتماعی بهره بردیم و روز طبیعت در بوستان‌های منطقه با حال و هوای میهمانی خدا برگزار می‌شود. او...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: بر اثر تصادف زنجیره‌ای چهار خودرو در جنوب استان کرمان در جاده جیرفت به سربیژن 18 نفر کشته و زخمی شدند. او گفت: تا کنون در این حادثه سه نفر در سر صحنه تصادف فوت کرده اند. فلاح خاطرنشان کرد: این حادثه 15 مصدوم داشته که 4 مصدوم درمان سرپایی شدند و مابقی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

وب‌گاه فرارو

داریوش تقی‌لو از حادثه گازگرفتگی در شهرک امیرکبیر زنجان با مونوکسید کربن خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

متهمی که بخاطر انتشار یک استوری در اینستاگرام پسردایی خود را در شرق تهران به قتل رسانده بود، با هوشیاری کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان اورژانس کشور: به دنبال اعلام نیاز پزشکان بیمارستان فاطمه زهرا شهر مینودشت، مبنی بر ضرورت انتقال کودک 6 ماهه که به دلیل مشکلات کلیوی دچار کاهش سطح هوشیاری شده بود، اورژانس هوایی استان گلستان در عملیات چند مرحله‌ای، ابتدا این کودک را با ماشین اورژانس به باند بالگرد سپس با بالگرد اورژانس هوایی گلستان کودک را از مینودشت به فرودگاه بین المللی گرگان منتقل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انقلاب خاطره ای از حضورشان در یکی از شهرها در روز رای گیری 12 فروردین 58 نقل کردند.

خبرگزاری تسنیم

اورژانس هوایی استان تهران برای نجات جان کودک 6 ماهه‌ای که نیازمند دیالیز فوری بود به پرواز درآمد.

وب‌گاه الف

هرساله با آغاز سفرهای نوروزی، طرح ویژه پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی برای کاهش تصادفات رانندگی اجرا می‌شود، اما متاسفانه علیرغم تمام هشدارها و آماده‌باش‌ها، همچنان ایام نوروز به دلیل افزایش تعداد سفرها، یکی از پر تصادف‌ترین ایام در کشور است...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو و به نقل ازسازمان اورژانس استان تهران با اعلام بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) مینودشت و مرکز EOC دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی بر وضعیت ناپایدار کودک 6 ماهه‌ای که نیازمند دیالیز در سریعترین زمان است درخواستی از اورژانس کشور به اورژانس هوایی استان تهران ارسال شد. پس از انجام هماهنگی‌های لازم، با دستور رئیس سازمان اورژانس استان تهران هواپیمای اورژانس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور از برخورد شدید بین سواری رنو با دو دستگاه سواری هیوندا و کوییک در بزرگراه آوینی خبر داد و گفت: در این تصادف 5 نفر راهی بیمارستان شدند. وی عنوان کرد: در ساعت 19:30 شب گذشته وقوع یک فقره تصادف جرحی در محدوده در بزرگراه آوینی شرق به غرب نرسیده به رجایی به پلیس 110 اعلام که گزارش اولیه حکایت از این...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اورژانس کشور برای نجات جان نوزاد 6 ماهه، در یک عملیات هوایی از یک بالگرد و هواپیما استفاده کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور از برخورد شدید بین سواری رنو با دو دستگاه سواری هیوندا و کوییک در بزرگراه آوینی خبر داد و گفت: در این تصادف 5 نفر راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: تصادف شدید سواری رنو با دو خودروی دیگر در بزرگراه شهید آوینی 5 مصدوم بر جای گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد شدید بین سواری رنو با دو دستگاه سواری هیوندا و کوییک در بزرگراه آوینی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اورژانس آباده گفت: یک دستگاه خودروسواری سمند در کیلومتر 40 جاده آباده به سمت شیراز واژگون شد و 2 کشته بر جا گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اورژانس آباده گفت: یک دستگاه خودروسواری سمند در کیلومتر 40 جاده آباده به سمت شیراز واژگون شد و 2 کشته بر جا گذاشت.