یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین 2 دستگاه سواری خبر داد و گفت: در این تصادف چهار تن مصدوم و 2 تن راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فردی که دکتر داروساز را در داروخانه ای در شیراز زخمی کرده بود دستگیر شد. فردی که دکتر داروساز را در داروخانه ای در شیراز زخمی کرده بود دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، فردی که با سلاح سرد به سر شیفت یکی از داروخانه‌های شیراز حمله و وی را زخمی کرده بود دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوان در نزاع خونین جنوب تهران با ضربه چاقو به قتل رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از برخورد بین 2 دستگاه سواری خبر داد و گفت: در این تصادف چهار تن مصدوم و 2 تن راهی بیمارستان شدند.

وب‌گاه فرارو

جعفر میعادفر گفت: در طول این ایام که از 24 اسفندماه آغاز شده و تا 14 فروردین ماه ادامه داشت، بیش از 814 هزار نفر از مسافران در پایانه‌های مرزی کشور غربالگری شدند و به 3 هزار و 199 نفر از مسافران، واکسن سرخک و فلج اطفال تزریق شد. همچنین تزریق 5 هزار و 644 دوز واکسن هاری در طرح سلامت نوروزی 1403 انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کودک دچار قطع عضو ماهنشانی با بالگرد اورژانس هوایی استان به استان البرز و سپس بیمارستان امام خمینی (ره) تهران انتقال داده شد.

وب‌گاه عصر ایران

میعادفر با اشاره به تعداد تماس های گرفته شده با سامانه 115 اورژانس گفت: در این ایام، 949 هزار و 50 تماس با سامانه 115 برقرار شد که نسبت به سال گذشته دو درصد کاهش را شاهد بودیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اورژانس یزد از غرق شدن کودک چهار ساله مهریزی در استخر کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا دقایقی دیگر کارگزاران نظام با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به انجام بیش از 290 هزار مأموریت توسط اورژانس 115 کشور طی تعطیلات نوروزی گفت: در این بازه زمانی 328 خانم باردار در حین انتقال به مراکز درمانی زایمان کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ یک کارگر در پی ریزش دهانه یک چاه در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی در دیدار نوروزی با کارکنان، مدیران و معاونان وزارت بهداشت و سازمان‌های تابعه، ضمن تبریک سال نو و قدردانی از تلاش‌های یکساله مجموعه وزارت بهداشت در راه خدمت رسانی به مردم، تصریح کرد: سال 1403 با دو بهار آغاز شد، بهار طبیعت و بهار دل‌ها. امیدوارم همانطور که بهار طبیعت باعث تحول و شکوفایی جهان می‌شود، خداوند متعال ما را یاری دهد تا...

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارگر جوان تبعه افغانستان بر اثر ریزش چاه جان باخت.

وب‌گاه فرارو

«در یک پروژه کارگاهی چاهی به عمق 6 متر برای پایه‌گذاری حفر شده بود که یک کارگر حدوداً بیست‌ساله و دارای تابعیت افغانستان داخل آن مشغول به کار بوده است که به‌دلیل ریزش دیواره‌های چاه به طور کامل در زیر خاک مدفون شده بود.»

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در تعطیلات نوروزی بخش اورژانس و درمان به صورت 100 درصدی فعال بود و بیش از 4 میلیون ویزیت و 150 هزار عمل جراحی انجام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از فوت کارگر 20 ساله بر اثر ریزش دیواره‌های چاه ساختمانی خبرداد.