یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

مجید اصغری مسئول آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پیشوا: پس از حضور در ساختمان خانم محبوس در داخل منزل که دچار دودزدگی شده بود نجات یافته و برای مداوا تحویل عوامل اورژانس شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی شرکت پیمانکاری اطلس افروز شرق از جزئیات حادثه سقوط دکل برق فشارقوی در کردکوی سخن گفت.

خبرگزاری تسنیم

دوازدهم فروردین ماه، یک داروساز شیرازی به دلیل عدم ارائه دارو بدون نسخه توسط بیمار با چاقو مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه صورت و دست آسیب دیده است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت اعلام کرد: در طرح سلامت نوروزی طی بازرسی‌های وزارت بهداشت از واحدهای صنفی، یک میلیون و 730 هزار و 80 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم‌سازی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

درآمدهای بدون دغدغه در حوزه جراحی های زیبایی، باعث شده اغلب جامعه پزشکی دست از تخصص های خود بردارند و سراغ کارهای بدون استرس بروند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در تبریز چهار نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز در تبریز چهار نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اظهارات منابع بیمارستانی غزه عمق جنایات صهیونیست‌ها در تخریب کامل بیمارستان شفا در غزه را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اظهارات منابع بیمارستانی غزه عمق جنایات صهیونیست‌ها در تخریب کامل بیمارستان شفا در غزه را نشان می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با روز طبیعت، بوستان‌های تهران تا بعد از افطار میزان شهروندان تهرانی خواهند بود و افطاری ساده در برخی از بوستان‌های تهران توزیع می شود.

وب‌گاه الف

شهردار منطقه 12 تهران از اقدامات انجام شده در راستای آماده‌سازی بوستان‌های این منطقه به ویژه بوستان‌های زندگی و شهر برای میزبانی از شهروندان و گردشگران در روز طبیعت خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در مجموع میزان آمار مربوط به مرگ و میر حوادث جاده‌ای کشور نگران‌کننده است و در این میان متاسفانه تصادفات جاده‌ای همواره شیرینی تعطیلات نوروزی را بر بسیاری از خانواده‌ها تلخ می‌کند. متاسفانه آمار مرگ و میر ناشی از سوانح جاده‌ای طی سال‌های 1400 تا 1402 روند افزایشی داشته است.

وب‌گاه فرارو

«طی تصادف چند روز گذشته محور جندق - معلمان دو خودرو سواری با هم برخورد داشته که بر اثر این برخورد و آتش سوزی ایجاد شده، 9 نفر از سرنشینان دو خودرو فوت کردند. کودک 5 ساله بر اثر این برخورد از سواری پژو به خارج خودرو پرتاب شده و از ناحیه‌های مختلف دارای جراحات و شکستی‌های شدید می‌شود.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت گفت: تصادف شدید سواری رنو با دو خودروی دیگر در بزرگراه شهید آوینی 5 مصدوم بر جای گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

با همکاری ستاد هدایت اورژانس بوشهر یک فروند هلی‌کوپتر در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، از وقوع تصادف زنجیره‌ای در جاده جیرفت به سربیژن خبر داد و اظهار داشت: «متأسفانه در این سانحه چهار خودرو بایکدیگر برخورد کردند.»