یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت خبر داد. مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع دو فقره سرقت از تجهیزات اورژانس طی ساعات گذشته در دو نقطه از پایتخت خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، ابوالفضل ماهرخ در این‌باره گفت: شب گذشته و به دنبال درخواست کمک از سوی یکی از شهروندان در شمال تهران، موتورلانس اورژانس به محل اعزام...

وب‌گاه فرارو

ماهرخ با بیان اینکه سرقت از اورژانس تنها ضرر مالی ندارد، گفت: این موضوع می‌تواند جان افراد را به خطر بیاندازد و حتی منجر به مرگ افراد شود. ضمن اینکه امکان فروش این تجهیزات نیز در بازار وجود ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

ابوالفضل ماهرخ: شب گذشته و به دنبال درخواست کمک از سوی یکی از شهروندان در شمال تهران، موتورلانس اورژانس به محل اعزام شده و خدمات امدادی را به فرد مذکور ارائه کرد، پس از بازگشت این موتورلانس به پایگاه و درحالی که بنابود به ماموریتی دیگر اعزام شود، مشخص شد که کیف حامل تجهیزات اورژانسی و پزشکی از جعبه عقب موتورلانس سرقت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اثر ریزش کوه در جاده جلفا به کلیسا 3 نفر از سرنشینان یک خودروی سواری مصدوم شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اثر ریزش کوه در جاده جلفا به کلیسا 3 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از مرگ اعضای یک خانواده سه نفره براثر گازگرفتگی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد که شمع سفره هفت‌سین خانه‌ای را دراصفهان به آتش کشید

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خبر داد که شمع سفره هفت‌سین خانه‌ای را در اصفهان به آتش کشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: حادثه برخورد تیبا با مانع در محور اردستان یک کشته و چهار مصدوم داشت.

وب‌گاه فرارو

سخنگو و رئیس اداره ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار داشت: ساعت 9 و 5 دقیقه در پی تماس‌های شهروندان با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی در آپارتمان 4 طبقه واقع در خیابان امام سجاد (ع) بلافاصله توسط فرماندهی عملیات آتش نشانی، دو اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های شماره 5 و 20 به محل حریق اعزام شدند.

وب‌گاه فرارو

توکلی درباره اینکه بیشترین حوادثی که ممکن است در ایام نوروز رخ بدهد، چیست، گفت: معمولا در این ایام بیشترین حوادث، تصادفات رانندگی هستند. همچنین اگر هوا سرد شود، حوادث مربوط به گازگرفتگی را نیز خواهیم داشت و پس از آن نیز مسمومیت‌ها قرار دارند که عمدتا سطحی است و به سرعت درمان می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهم‌ترین حوادثی که ممکن است در ایام نوروز رخ دهد را از زبان رئیس مرکز اورژانس استان تهران بخوانید.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از آماده باش صددرصدی اورژانس در ایام نوروز 1403 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان دماوند خبر داد و گفت: حادثه تاکنون مصدوم و فوتی نداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

در ایام نوروز تمامی ناوگان اورژانس تهران اعم از اتوبوس آمبولانس ها، موتورلانس ها و... در خدمت مردم خواهند بود و عوامل اورژانس در شرایطی که مردم در تعطیلات هستند، نوروز خود را برای سلامت و مراقبت از جان مردم در محل کار و ماموریت سپری خواهند کرد.