یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهم‌ترین حوادثی که ممکن است در ایام نوروز رخ دهد را از زبان رئیس مرکز اورژانس استان تهران بخوانید.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از آماده باش صددرصدی اورژانس در ایام نوروز 1403 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از وقوع حادثه آتش‌سوزی در انبار مواد غذایی در خیابان دماوند خبر داد و گفت: حادثه تاکنون مصدوم و فوتی نداشته است.

وب‌گاه عصر ایران

در ایام نوروز تمامی ناوگان اورژانس تهران اعم از اتوبوس آمبولانس ها، موتورلانس ها و... در خدمت مردم خواهند بود و عوامل اورژانس در شرایطی که مردم در تعطیلات هستند، نوروز خود را برای سلامت و مراقبت از جان مردم در محل کار و ماموریت سپری خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به لایحه برنامه هفتم توسعه در بخش سیاست‌های ارزی، هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیر قانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن 113 نفر از هم وطنان و قطع عضو 3 نفر در حوادث مرتبط با شب تحویل سال خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن 113 نفر از هم وطنان و قطع عضو 3 نفر در حوادث مرتبط با شب تحویل سال خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن 113 نفر از هموطنان و قطع عضو 3 نفر در حوادث مرتبط با شب تحویل سال (انفجار مواد محترقه) خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن تنهای تهرانی شب سال نو به زندگی اش پایان داد. : زن تنهای تهرانی شب سال نو به زندگی اش پایان داد. شامگاه آخرین روز سال 1402 خبر مرگ مشکوک زن جوانی در تهرانپارس به فوریت های پلیسی اعلام و بلافاصله ماموران کلانتری126 به محل حادثه اعزام شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بهرام عین‌اللهی، در پیام نوروزی عنوان داشت: سال جدید را که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری فرمودند، به ملت بزرگ ایران و جامعه خدوم و فداکار سلامت تبریک می‌گویم. بهار طبیعت و همنشینی آن با بهار قرآن، نوید بخش برکات الهی و اعتلای روحی و معنوی است و امید دارم که در این ایام متبرک و نورانی، رحمت و رضوان الهی شامل...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومان در حوادث مرتبط با شب تحویل سال (انفجار مواد محترقه) را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

زمستان امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان فیروزگر تهران در تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مرگ مشکوک یک مرد سالخورده را روی تخت بخش اورژانس، گزارش کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پسر جوانی که با ضربات چاقو در اقدامی هولناک پدرخوانده خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

پسر جوانی که با ضربات چاقو در اقدامی هولناک پدرخوانده خود را به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: واژگونی خودروی پارس در جاده آشخانه به جنگل گلستان یک کشته و سه مصدوم داشت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور پیامی، سال «جهش تولید با مشارکت مردم» را به ملت ایران و جامعه خدوم و فداکار سلامت تبریک گفت و بر آمادگی نظام سلامت کشور در زمینه سازی برای جهش تولید کالاهای سلامت محور با تکیه بر مشارکت مردم تاکید کرد.