یک‌شنبه 1 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدوم شدن 113 نفر در اثر انفجار مواد محترقه در شب تحویل سال خبر داد‌.

وب‌گاه فرارو

سازمان غذا و داروی ایالات متحده این محدودیت را هر چیزی بیش از 400 میلی گرم کافئین در روز برای بزرگسالان سالم تعریف می کند. این معادل چهار یا پنج فنجان قهوه است.

وب‌گاه فرارو

این طرح می‌تواند تا حدود 20 درصد در کاهش آمار تصادفات و جانباختگان حوادث رانندگی اثر گذار باشد. در حوزه برون سپاری نیز به دنبال این هستیم تا کنترل دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای را به بخش خصوصی واگذار کرده و ما فقط بر آن‌ها نظارت کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مروری بر 22 سال گذشته حکایت از آن دارد که موضوع اقتصاد و به طور ویژه مقوله تولید نقش مهمی را در نام‌گذاری سال‌های شمسی توسط رهبر انقلاب داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصادف زنجیره ای در البرز 2 فوتی و 11 مصدوم در بر داشت. رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: تصادف زنجیره ای در این استان 2 فوتی و 11 مصدوم در بر داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز گفت: تصادف زنجیره ای در این استان 2 فوتی و 11 مصدوم در بر داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واژگون شدن یک خودرو در جاده قدیم گرمی مغان یک کشته و پنج مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

محمد اصغری نماینده سازمان هواشناسی نیز در جلسه ستاد سفر گفت: برای برخی از استان‌های از جمله کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام و بخشی از خوزستان هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است. توصیه ما این است که افراد به این استان‌ها امروز سفر نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بارش باران شدید و رانش زمین منجر به تلف شدن 20 راس گوسفند در گیلانغرب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دید و بازدید نوروزی فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ نمازخوانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: واژگونی خودرو پژو پارس که امروز در بزرگراه نیشابور - مشهد رخ داد، یک کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز تعطیلات نوروز موج سفرهای نوروزی نیز آغاز شده اما یکی از شایع‌ترین مشکلات در طول سفرها، بروز انواع مسمومیت هاست که با رعایت برخی نکات ساده، به راحتی قابل پیشگیری است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: به دنبال فعالیت سامانه بارشی قوی، 5 استان کشور در معرض وقوع سیلاب قرار دارد و باید تمامی هشدارهای صادره از مراجع رسمی جدی گرفته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس راهور فراجا گفت: طی 5 روز گذشته در تصادفات جاده‌ای 177 نفر جان خود از دست داده و 6200 نفر مصدوم شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حسینی تاکید کرد: مهمترین عامل در تصادفات عامل انسانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس پلیس راهور گفت: در سه روز گذشته در محورهای جنوبی، غرب و جاده به سمت مشهد هم تراکم زیادی داشتند البته تاکنون نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش تردد داشتیم.