دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اورژانس استان تهران از انجام دو مأموریت اورژانس هوایی برای انتقال 2 مصدوم به بیمارستان‌ها خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهور کشور از آغاز رزمایش نوروزی در محورهای مواصلاتی کشور از فردا؛ 24 اسفند خبر داد و گفت: با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت غیرمجاز و همچنین با افرادی که نسبت به سلامت دیگران بی‌توجه هستند، بدون اغماض برخورد خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمار مصدومان مرتبط با چهارشنبه سوری این استان از ابتدای اسفندماه تاکنون به 153 نفر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از آماده باش شدن بخش درمان این سازمان در نوروز 1403 خبر داد معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از تشکیل ستاد نوروزی در بخش درمان سازمان تأمین‌اجتماعی در ایام نوروز سال 1403 و آماده‌باش نوروزی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این سازمان در این ایام برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان خبر داد. به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش سال نو به بیمه‌شدگان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بابک یکتاپرست روز چهارشنبه با ارایه گزارشی از حوادث مصدومان و جان باختگان حوادث چهارشنبه سوری، با اشاره به اینکه در 10 روز اول اسفند زنگ خطر این حوادث به صدا درآمد، افزود: از اول اسفندماه تا صبح امروز، 4 هزار و 735 نفر در حوادث مربوط به چهارشنبه آخرسال آسیب دیدند که از این تعداد 4 هزار و 720 نفر دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند. وی...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان اورژانس کشور آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری از ابتدای اسفندماه امسال تا ساعت 24 سه‌شنبه شب را 3253 نفر اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

بنا بر اعلام سازمان بهشت زهرا (س) درب‌های این سازمان فردا صبح از ساعت 4 صبح برای قرائت فاتحه به روی خانواده‌ها باز خواهد بود. همچنین شرکت مترو و اتوبوسرانی تهران آمادگی خود را برای جابه‌جایی مسافران و انتقال آنها به بهشت زهرا (س) اعلام کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «این گزارش تصویری شامل تصاویر دلخراش است» همه‌ساله ایرانیان شب آخرین چهارشنبه سال را با عنوان چهارشنبه سوری و با محوریت نماد آتش جشن می‌گیرند، اما در سال‌های اخیر استفاده از ترقه و مواد آتش‌زا باعث رخداد حواث ناگواری شده است./ ایسنا

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان اورژانس کشور، از کاهش آمار فوتی های حوادث چهارشنبه سوری در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از اول اسفند تا صبح امروز - 23 اسفند - در حوادث مربوط به شب چهارشنبه آخر سال، 15 نفر فوت کردند و چهار هزار و 720 نفر در این حوادث دچار مصدومیت شدند که حال برخی از آنان وخیم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (23 اسفند ماه) در شرایط ناسالم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اورژانس کشور شمار مصدومان دارای قطع عضو را 189 نفر اعلام کرد و گفت: هزار و 70 نفر نیز دچار آسیب به چشم شدند که از این تعداد تاکنون یک مورد تخلیه کامل چشم انجام شده است.

وب‌گاه فرارو

بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تا ساعت 24 سه‌شنبه، کل آسیب‌دیدگان حوادث چهارشنبه‌سوری در کشور به 3267 نفر رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های چینی اعلام کردند که در پی وقوع انفجار شدید در 50 کیلومتری پایتخت این کشور دست‌کم یک نفر کشته و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حوادث مرتبط با مراسم شب چهارشنبه آخر سال، 3253 نفر مصدوم شده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسرت چهارشنبه‌سوری امن با حوادث مرگباری که در کشور رقم خورد، بار دیگر تمدید شد، به طوری که براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از ابتدای اسفند تا قبل از شروع رسمی مراسم چهارشنبه‌سوری، 13 نفر جان خودشان را از دست دادند و 839 نفر مجروح و معلول شدند.