دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه؛ شصت و سومین بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شد. این بیمارستان با ارائه خدمات پزشکی، روانپزشکی و بهداشت محیط در منطقه نوبندیان شهرستان چابهار افتتاح شد. سرهنگ پاسدار دکتر قربانعلی بندانی فرمانده مرکز بهداری رزمی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در این زمینه گفت: این بیمارستان سیار...

وب‌گاه گسترش

کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه مهرآباد به منظور بهبود خدمات به مسافران نوروزی، برگزاری اقداماتی را تأکید کرده است. این اقدامات شامل الزام به نصب نرخ‌های مصوب در دفاتر فروش و اتخاذ اقدامات قانونی علیه گران‌فروشان و تقویت نظارت ایرلاین‌ها در ترمینال‌های فرودگاهی است. همچنین، وی بر ضرورت نصب نرخ‌های مصوب در دفاتر فروش بلیت تأکید کرده و از تصدیق قوانین برای کنترل گران‌فروشی بلیت در دفاتر...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران گفت: به طور جدی در حال پیگیری قانونی موضوع مزاحمت یک بلاگر برای اورژانس هستیم که با فرد مذکور برخورد لازم صورت بگیرد.

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از پیگیری برای برخورد با بلاگری که اقدام به ایجاد مزاحمت برای سامانه 115 اورژانس تهران کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران درباره تبلیغ مزاحمت برای اورژانس توسط یک بلاگر اینستاگرامی توضیحاتی داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخیراً یک بلاگر یک چالش اینستاگرامی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که از ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران حکایت دارد. مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران درباره تبلیغ مزاحمت برای اورژانس توسط یک بلاگر اینستاگرامی توضیحاتی داد. مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از پیگیری قانونی یک چالش اینستاگرامی که در آن اقدام به ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران شده، خبر داد و گفت: اورژانس استان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان درباره وقوع سیل در این استان اظهار داشت: تاکنون پنج هزار نفر اسکان اضطراری داده شدند و توزیع آب و غذا در مناطق آسیب‌دیده همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: براثر برخورد یک دستگاه خودرو سراتو با پژو405، 7 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سال نو که برای خیلی از هموطنان با واژه استراحت و تعطیلی و مسافرت همراه است، اما برای نیروهای حوزه سلامت، نشانه افزایش حجم وظایف و خدماتی است که در روزهای عادی سال انجام می دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان جزئیاتی از حادثه برخورد یک دستگاه خودرو سراتو با پژو405 ارائه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره بیماری های خاص وزارت بهداشت به بیمارانی که قصد صفر نوروزی دارند، توصیه کرد: قبل از شروع سفر از وضعیت مرکز درمانی مقصد خود اطلاعات کافی داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی مهمانان در یک مراسم عروسی بعد از خوردن شام مسموم شدند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تصادف در جاده اینچه برون به آق قلا در محدوده شمال استان 2 کشته همراه با هشت مجروح برجا گذاشت.

وب‌گاه الف

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از پیگیری قانونی یک چالش اینستاگرامی که در آن اقدام به ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران شده، خبر داد و گفت: اورژانس استان تهران تنها طی یک هفته 4145 مزاحمت تلفنی ثبت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شلیک گلوله در مراسم عروسی روستای چاه کبگان بخش اسیر، شهرستان مُهر جان کودک 9 ساله را گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتلی خبر داد که در نزاع دسته‌جمعی با ضربات چاقو یک نفر را به قتل رسانده بود. فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری قاتلی خبر داد که در نزاع دسته‌جمعی با ضربات چاقو یک نفر را به قتل رسانده بود. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ علیرضا شائینی روز جمعه به رسانه‌ها افزود: در پی وقوع درگیری دسته جمعی چهار نفر اوباش در شب گذشته واقع در محدوده خیابان...