دوشنبه 2 مهر 1403

اورژانس

اورژانس

وب‌گاه عصر ایران

متاسفانه در این حادثه 6 نفر از ساکنان ساختمان بر اثر دود زدگی مصدوم شده که توسط تیم عملیاتی از ساختمان خارج و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، گفت: امسال هفتمین سالی است که کمپین «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» را دنبال می‌کنیم؛ ما مخالف برگزاری این جشن نیستیم، اما شرایط برگزاری برای همه باید ایمن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از وقوع حریق در یک منزل مسکونی و نجات جان 6 نفر توسط آتش‌نشانان در شیراز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر بچه ایی که با ضربات هولناک مدیر مدرسه ایی در زاهدان راهی بیمارستان شد چهارشنبه 16 اسفند ماه 1402، مدیر دبستان شهید حسین فهمیده زاهدان واقع در بلوار بعثت این شهر تعدادی از دانش آموزان را بوسیله کمربند و ضربات مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار داده که یک دانش‌آموز بیهوش شده و توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شده است. «تعدادی از دانش‌آموزان دبستانی در حیاط مدرسه در حال بازی و ریختن آب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دختر 19 ساله تهرانی که روز گذشته به قصد خودکشی خودش را از روی پل میدان رسالت به پایین پرتاب کرده بود به کام مرگ فرو رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز از وقوع حریق در یک منزل مسکونی و نجات جان 6 نفر توسط آتش‌نشانان در شیراز خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز 17 اسفند ماه در پی ارائه گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر خودکشی زن جوانی در میدان رسالت، ماموران به سرعت خودشان را به محل حادثه رسانند.

وب‌گاه فرارو

تیراندازی در مراسم عروسی روستای چاه کبگان بخش اسیر، شهرستان مُهر، جان کودک 9 ساله را گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاری یا از دست دادن بینایی در هر دو چشم، ممکن است در زمان سکته مغزی، هنگامی که سکته روی بخشی از مغز که کنترل بینایی را بر عهده دارد، تاثیر گذارد، اتفاق بیفتد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت15:40 دقیقه روز 17 اسفند ماه در پی ارائه گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر خودکشی زن جوانی در میدان رسالت، ماموران به سرعت خودشان را به محل حادثه رسانند. ساعت15:40 دقیقه روز 17 اسفند ماه در پی ارائه گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر خودکشی زن جوانی در میدان رسالت، ماموران به سرعت خودشان را به محل حادثه رسانند. به گزارش عرشه آنلاین، ساعت 9 صبح روز 18 اسفندماه خبر...

وب‌گاه مشرق نیوز

شلیک گلوله در مراسم عروسی روستای چاه کبگان بخش اسیر، شهرستان مُهر جان کودک 9 ساله را گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران از پیگیری قانونی یک چالش اینستاگرامی که در آن اقدام به ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران شده، خبر داد و گفت: اورژانس استان تهران تنها طی یک هفته 4145 مزاحمت تلفنی ثبت کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دختر 19 ساله تهرانی که روز گذشته به قصد خودکشی خودش را از روی پل میدان رسالت به پایین پرتاب کرده بود به کام مرگ فرو رفت.

وب‌گاه عصر ایران

کارکنان اورژانس هوایی هوانیروز آبیک جان مادر باردار از شهر زاهدان را نجات دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: بیستمین نمایشگاه زنان و تولید ملی با استقبال شهروندان تهرانی در بوستان گفتگو آغاز به کار کرد.

وب‌گاه تابناک

فقط در هفته اخیر، 71 هزار و 133 تماس تلفنی با اورژانس تهران انجام شده که 4 هزار و 145 تماس از نوع مزاحمت‌های تلفنی بوده است و این موضوع جای تاسف دارد. البته با این موضوع خاص و چالش یاد شده به طور خاص برخورد قانونی خواهد شد و همچنین موارد مشابه نیز در حال پیگیری قضایی است.